استعدادیابی بدمینتون بانوان پشتوانه ای برای تیم نوجوانان است

‘فریبا مددی’ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح استعدادیابی دختران بدمینتون باز ۹ تا ۱۲ ساله کشور در سه مرحله به صورت منطقه ای اجرا می شود.

وی اضافه کرد: هفت نفر از بانوان عضو این کمیته، وظیفه نظارت، سنجش ورزشکاران و اجرای برنامه ها در استان های مورد نظر را بر عهده دارند.

نایب رییس فدراسیون بدمینتون گفت: در مرحله اول این طرح ۴۰۰ دختر نونهال در اردوهای ویژه استعدادیابی شرکت کردند.

وی افزود: اردوی دوم این طرح با حضور منتخبان مرحله نخست در تیر ماه برگزار می شود و سپس آزمون های کمیته استعدادیابی بانوان از آنها به عمل خواهد آمد.

مددی گفت: در پایان این اردو نفرات برتر طرح استعدادیابی انتخاب و به طور مستمر در اردوهای متمرکز ماهیانه شرکت می کنند و در اسفند ماه در مسابقات یک نفره آزاد به رقابت می پردازند.

وی گفت: ۱۴ نفر برگزیده نهایی در فروردین سال ۹۲ به عنوان پشتوانه های تیم نوجوانان در اردوهای استعدادیابی فدراسیون بدمینتون حضور خواهند یافت.

وی، همچنین به مستعد بودن بدمینتون بانوان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: ‘یگانه کرمانی’ و ‘سایه خلیل الرحمان’ از برترین های این رشته در طرح استعدادیابی سال گذشته هستند.

دومین جلسه استعدادیابی بدمینتون بانوان کشور با حضور نایب رییس فدراسیون بدمینتون و اعضای کمیته استعدادیابی سراسر کشور، عصر امروز (یکشنبه) به میزبانی هیات بدمینتون استان اصفهان تشکیل شد.

در این جلسه، ناظران به بحث و تبادل نظر پرداختند و آزمون های استعدادیابی هیات های بدمینتون استان های کشور ارزیابی شد.

ت / ۹۰/ ۶۰۷

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۶۴۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رها:

    سلام دوست عزیز خوشحال میشم یه سری به وب منم بزنی منتظرم
    bartarinbadmintoniran.mihanblog.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.