استفاده از تم آفیس ۲۰۲۴ در ویندوز ۸

انتشار نسخه آزمایشی آفیس ۲۰۲۴ مایکروسافت نیز باعث جلب توجه بسیاری از کاربران این مجموعه نرم افزاری شده است و بسیاری از کاربران این نسخه را نیز در سیستم‌های خود نصب کرده‌اند. پس از نصب و اجرای هر یک از برنامه های آفیس جدید حتماً با ظاهر و محیط کاربری متفاوت این نسخه آشنا شده‌اید که البته در کنار سادگی‌های خود، کاملاً حرفه ای طراحی شده است. اما اگر از ظاهر آفیس جدید که بی شباهت به محیط Modern UI ویندوز ۸ هم نیست می‌خواهید در ویندوز خود استفاده کنید در این آموزش مراحل انجام آن را خواهید یافت.

چگونگی نصب تم آفیس ۲۰۲۴ در ویندوز

برای نصب تم آفیس ۲۰۲۴ به عنوان تم ویندوز ۸ خود نیاز است که فایل سیستمی این نسخه از ویندوز را با تنظیمات مورد نظر وصله (Patch) کنید تا اجازه استفاده از تم غیر رسمی مایکروسافت را در ویندوز داشته باشید. برای این کار در ویندوز ۸ نسخه ۶۴ بیتی از برنامه Uxstyle و در نسخه ۳۲ بیتی از UltraUXThemePatcher استفاده کنید تا به سادگی امکان اضافه کردن تم ویندوز غیر رسمی در ویندوز شما محیا شود.

تم ویندوز 8 آفیس

پس از Patch کردن فایل سیستمی مربوط به ظاهر ویندوز تنها کافی است با استفاده از لینک دانلود موجود در پایین همین نوشته تم Twenty Thirteen ویندوز را دانلود کنید که کاملاً محیط ویندوز ۸ شما را شبیه نسخه جدید آفیس می‌کند. توجه داشته باشید فایل دانلود شده باید از حالت فشرده توسط برنامه Zip پیش فرض ویندوز و یا دیگر برنامه مشابه خارج شود و تمامی فایل موجود در آن در آدرس C:WindowsResourcesThemes کپی شوند.

بعد از انجام مراحل بالا بر روی صفحه Desktop راست کلیک کنید و به گزینه Personalize بروید و با نمایش لیست تم ویندوز قابل استفاده، تم Twenty Thirteen را انتخاب کنید تا ظاهر جدید در ویندوز شما نمایش داده شود.

دانلود تم ویندوز Twenty Thirteen

تعداد دریافت: ۱۴۶

حجم فایل: ۱٫۹ مگابایت

سازگاری: این تم ویندوز در ویندوز ۸ نسخه RTM به خوبی قابل استفاده است.

لینک دانلود: http://tortak.com/goto/twenty-thirteen-for-windows-8
منبع: تورتک tortak.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. amir ali:

    با سلام وتقدیر وتشکر از شما بابت مطالب
    اما اگه امکان داره نحوه پچ رو توضیح بدین که اصلا پچ کردن به چه شکلی انجام میشه
    با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.