استفاده از جمر برای مختل کردن ارتباط وایمکس و وای‌فای در نمایشگاه تله‌کام برای فروش پهنای باند نمایشگاه!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در حالی که نمایشگاه تله‌کام محل حضور غرفه‌‌دارانی از شرکت‌های ICT و بازدیدکنندگان این حوزه است در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه همواره امکان استفاده از اینترنت وایمکس و وای‌فای مختل می‌شود و همه مجبورند از اینترنت یکسان نمایشگاه استفاده کنند.
 
 
به گزارش فارس در چهاردهمین نمایشگاه تله‌کام مانند سال‌های قبل استفاده از شبکه‌های اختصاصی وایمکس و وای‌فای مقدور نیست.
 
هر ساله در این نمایشگاه امکان استفاده از شبکه‌های وای‌فای و وایمکس محدود می‌شود تا غرفه‌داران از شبکه اینترنت نمایشگاهی استفاده کنند.
 
برای محدود کردن ارتباطات اینترنت بی‌سیم معمولاً تعدادی جمر (مسدودکننده) در محیط نمایشگاه نصب می‌شود که ارتباطات باند فرکانسی بی‌سیم دیتا را مختل می‌کند.
 
اگرچه این اقدام نمایشگاه در راستای استفاده غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از اینترنت ارائه شده توسط نمایشگاه است، اما این کار برای اهالی فناوری اطلاعات و ارتباطات سنتی ناخوشایند است.
 
بازدیدکنندگان نمایشگاه تلکام به فراخور نام و حوزه کاری نمایشگاه از اهالی حوزه IT می باشند و به ابزارهای ارتباطی نظیر وایمکس متصل‌اند.
 
همچنین غرفه‌دارانی که در این نمایشگاه حاضر می‌شوند اغلب از جنس ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشند این غرفه‌داران نیز اغلب خود ارائه‌کننده سرویس‌های ارتباطی می باشند و در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه ناگزیر سرویس اینترنت خود را کنار می‌گذارند و با اینترنت نمایشگاه که فارغ از مشکلات نیست این چهار روز را سر می‌کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.