استفاده از لفظ “بهار” را انحراف می‌دانیم/ جلیلی تنها کاندیدایی که به “گفتمان انقلاب” تأکید دارد

۱۱خردادماه،

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، علی باقری در نشست خبری باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از ورود جلیلی به انتخابات و همچنین پس از تأیید صلاحیت نامزدها تعدادی ستاد به صورت مردمی و خودجوش در کشور برای حمایت از وی شکل گرفت.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی ادامه داد: این ستادها توسط جریان‌های مختلف که صرفا سیاسی نیستند به وجود آمدند و طی چند روز عملیات هماهنگی آنها انجام شد و در قالب یک مدیریت مشترک در شهرها و مراکز استان‌ها تشکیل شد.

وی گفت: جلیلی عرصه تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری را دارای دو جنبه می‌داند و تأکید دارد که عرصه تبلیغات فقط جنبه طریقت ندارد که سبب شود کاندیدا به پیروزی دست یابد.

باقری تصریح کرد: تبلیغات جنبه موضوعیت نیز دارد و کسانی که کاندیدا می‌شوند برای اینکه اثبات کنند می‌خواهند سیاست، فرهنگ و تبلیغات اسلامی را گسترش دهند باید برای پایبندی خود را به ارزشهای اسلامی نشان دهند.

رئیس ستاد جلیلی گفت: همچنین جلیلی در صحبت با دست اندرکاران ستادهایش اذعان می‌دارد که تخریب کسی در دستور کار ما نیست و این موضوع ار به هیچ عنوان نمی‌تابیم؛ از این رو با مشی ایجابی باید بتوانیم دیدگا‌های خود را به مردم نشان دهیم.

باقری افزود: ما از هر گونه کار سلبی که مغایر قوانین باشد، پرهیز خواهیم کرد و این موضوع را در میان نامزد‌های دیگر نیز تسری خواهیم بخشید.

رئیس ستاد جلیلی با بیان اینکه انتخابات را موضوع داخلی نمی‌دانیم، اذعان داشت: انتخابات اعلام ثبات جمهوری اسلامی ایران است و ما اعلام می‌داریم که در فضای رقابتی جدی انتخاباتی باشکوه را برگزار خواهیم کرد و روند انتخابات نیز به تثبیت انقلاب ایران کمک می‌کند.

وی گفت: دشمنان در رقابت‌های انتخاباتی به دنبال عدم ثبات می باشند همانگونه که این موضوع را سال ۸۸نیز طرح‌ریزی کرده بودند که با هدایت رهبر معظم انقلاب این فتنه خنثی شد از این رو رقابت‌ها باید پرشور و قدرتمند در پیش گرفته شود.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا جلیلی کاندیدای دولت است یا نه؟ گفت: سابقه نظری جلیلی در تألیفاتش نشان می‌دهد که نمی‌توان هیچ تردیدی به التزام عملی وی نسبت به مقام معظم رهبری وارد دانست.

وی اضافه کرد: ما به جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم اعتقاد داریم جمهوری اسلامی ایران لفظ چارچوب و دستاورد‌هایش همگی عزت است.

باقری گفت: ما الفاظ دیگر از جمله “بهار” را  که برخی به کار می‌برند انحراف می‌دانیم که این انحراف یا از عدم آگاهی نسبت به جامعیت دین و اسلام سیاسی است و یا ناخود‌آگاه صورت گرفته است از این رو هر شائبه‌ای که ذره‌ای انحراف از گفتمان انقلاب اسلامی در آن وجود داشته باشد، نفی می‌شود و قابل پذیرش نیست، جلیلی نیز این موضوع را در اعتقاد خود نشان داده است.

وی تصریح کرد: جلیلی تنها کاندیدایی است که به گفتمان انقلاب اسلامی تأکید دارد، الگوی قابل صدور به تمام دنیا می‌دارد از این رو انتصاب وی به جریان‌های خارج از منویات رهبر معظم انقلاب مردود است.

این خبر در حال تکمیل است


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.