استفاده ۹۹ درصد مردم از دستگاه‌های الکترونیکی همراه در مسافرت‌های هوایی

۲۱اردیبهشت،

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود ۹۹ درصد بزرگسالانی که طی ۱۲ ماه قبل با دستگاه الکترونیکی همراه از جمله گوشی هوشمند یا رایانه لوحی مسافرت هوایی خود را انجام داده‌اند، در طول پرواز این دستگاه را با خود حمل و از آن استفاده کرده‌اند.
 
حدود ۹۹ درصد بزرگسالانی که طی ۱۲ ماه قبل با دستگاه الکترونیکی همراه از جمله گوشی هوشمند یا رایانه لوحی مسافرت هوایی خود را انجام داده‌اند، در طول پرواز این دستگاه را با خود حمل کرده‌اند و در مقابل از هر ۱۰ نفر آن‌ها حدود هفت نفر، یا به عبارت دقیق‌تر ۶۹ درصد آن‌ها در طول مسیر پرواز از این دستگاه استفاده کرده‌اند.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، "سازمان تجربیات مسافربری هواپیمایی"(APEX) و "سازمان محصولات الکترونیکی مصرفی"(CEA) با انجام بررسی‌های تازه این نتایج را به دست آورده‌اند.
 
نتایج این بررسی با "سازمان فدرال هوانوردی آمریکا"(FAA) به اشتراک گذاشته شده است تا سیاست‌های آن‌ها برای استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی همراه حین پرواز تغییر کند.
 
"دوگ جانسون"(Doug Johnson) مدیر مرکز سیاست‌گذاری‌های فناوری CEA توضیح داد: «مسافران هوایی اعتماد بسیاری به گوشی‌ هوشمند، رایانه لوحی و دستگاه‌های الکترونیکی کتابخوان دارند و آن‌ها را یک همراه ضروری برای مسافرت‌های هوایی خود می‌دانند».
 
او در ادامه گفت: «فهمیدن نگرش مسافران به این قبیل دستگاه‌ها و همچنین رفتار آن‌ها برای استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی در طول سفر به سازمان FAA کمک خواهد کرد تا بتواند با اطلاعات صحیح در این زمینه تصمیم‌گیری کند».
 
این طور که گفته شده است، ۳۰ درصد مسافران به صورت تصادفی در طول سفرهای هوایی دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود را روشن نگه داشته‌اند. این بررسی همچنین نشان داد زمانی که از این اشخاص خواسته شده است تا دستگاه خود را خاموش کنند، ۵۹ درصد مسافران اعلام کردند که همیشه در طول مسافرت هوایی دستگاه خود را کاملا خاموش نگه می‌دارند، ۲۱ درصد مسافران اظهار داشتند که دستگاه خود را در حالت "مناسب برای هواپیما" نگه می‌دارند و ۵ درصد هم توضیح دادند که بعضی مواقع دستگاه خود را خاموش می‌کنند.
 
از بین مسافرانی که به صورت تصادفی دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود را در طول سفر هوایی روشن نگه داشته‌اند،‌61 درصد اعلام کردند دستگاه آن‌ها گوشی هوشمند بوده است.
 
از هر ۱۰ مسافر چهار نفر گفتند که تمایل دارند در همه مراحل پرواز از دستگاه خود استفاده کنند که این مراحل شامل لحظه پرواز و فرود می‌شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.