استقبال جمعیت ایثارگران از حضور جلیلی

۲۳اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حضور زاکانی و جلیلی در انتخابات،موجب تزلزل دراردوگاه فتنه و انحراف شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، مجتبی شاکری در پایان نشست اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با استقبال این جمعیت از حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: “سعید جلیلی” و “علیرضا زاکانی” سبب تقویت گفتمان اسلامی و بسط حضور نیروهای حزب الهی در عرصه انتخابات خواهند بود.

سخنگوی حوزه سیاسی جبهه حماسه سازان افزود: جلیلی و زاکانی اشخاصی می باشند که به گفتمان انقلاب اسلامی، باور و کارنامه شفاف و درخشانی دارند، باورمندی آنها به گفتمان امام(ره) و انقلاب معلوم و آشکار است به طوری که حضورشان در صحنه، سبب تزلزل جدی در اردوگاه فتنه، فساد و انحراف شده است.

شاکری بیان کرد: در حالی که کشور رو به جلو و در جهت پیشرفت اسلامی گام برمی‌دارد، بایستی اشخاصی جوان، پرنشاط، انقلابی و با روحیه جهادی وارد عرصه شوند تا شاهد عزت و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم و در این راه ارتجاع و بازگشت به قبل را صحیح نمی‌دانیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به وظیفه سنگین شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها اظهار داشت: همانطور که دبیر شورای نگهبان اعلام کردند، امیدواریم تمام ویژگی‌هایی که در قانون برای نامزدهای ریاست جمهوری آمده، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و اشخاصی باورمند به قانون اساسی را احراز صلاحیت نمایند، آنچه بر انتخابات و ساز و کارهای انتخاباتی حاکم است، تنها قانون اساسی است.

گفتنی است؛ علیرضا زاکانی چندی پیش دیداری با سعید جلیلی مبنی بر  حضور وی در صحنه انتخابات داشته است؛ همچنین زاکانی اعلام کرده بود در صورت حضور جلیلی در صحنه با وی ائتلاف می‌کند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.