استقبال خیره کننده در ملارد/ قطع برق قادر به قطع ارتباط مردم با قالیباف نیست

۱۹خردادماه،

سخنگوی ستاد انتخاباتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با مهر ضمن اعلام این خبر گفت: ازدحام زاید الوصف مردم مشتاق این منطقه، همه و از جمله دست اندرکاران برگزاری مراسم امشب را حیرت زده کرد و متاسف شدیم که به سبب قطع برق مسجد جامع مارلیک، دکتر قالیباف موفق به ابراز تشکر از جمعیت انبوه و سخنرانی در میان این عزیزان نشد.

پرویز اسماعیلی افزود: این استقبال به حدی بود که پیاده شدن و ورود قالیباف به مسجد جامع مارلیک بیش از ۲۵ دقیقه به طول انجامید.

وی ادامه داد: برق مناطق اطراف محل سخنرانی وصل بود. البته ما با بدبینی به این اتفاق نگاه نمی کنیم و امیدواریم که چنین مساله ای غیر عمدی باشد. در عین حال از عموم مسئولان محترم محلی می خواهیم دقت های لازم را در تامین امنیت و خدمات لازم برای ادامه فعالیتهای انتخاباتی کاندیداها و تحقق حماسه سیاسی مبذول دارند و دلایل این اتفاق را نیز بررسی و به احترام مردم نتیجه را اعلام نمایند.

اسماعیلی با اعلام اینکه « قطع برق دیگر قادر به قطع ارتباط مردم با قالیباف نیست» گفت: دکتر قالیباف از ظهر امروز به شهرستانهای اطراف تهران، از جمله قرچک، ورامین، اسلامشهر، بهارستان، شهر قدس، ملارد و مارلیک سفر کرد و استقبال کم سابقه مردم شریف این شهرستانها از الگوی مدیریت جهادی و کارامد، نشانه عزم جدی ملت عزیزمان برای تغییر موثر در مدیریت امور اجرایی کشور و تمرکز بر رفع نیازهای هموطنان است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در پایان از همه مردم شریف این مناطق و دست اندرکاران مراسم های امروز، بویژه مردم و حامیان عزیز در ملارد و مارلیک قدردانی کرد.
 


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.