استقبال مشتریان بانک صادرات از ارسال پیامک صورتحساب

از این پس مشتریان می‌توانند تقاضای خود را از طریق شعب به صورت Online به بانک اعلام و درکمتر از ۴۸ ساعت از مزایای این خدمت بهره مند شوند.

بانک صادرات ایران به منظور جلب رضایت مشتریان و تسریع در اطلاع رسانی درخصوص تراکنش‌های مالی به آنها، سامانه  ارسال آنی صورتحساب از طریق پیامک را ارتقاء داد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، افزایش رفاه و آسایش آنها و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی سیستم ارسال آنی صورتحساب از طریق پیامک را ارتقاء داد.  

براین اساس مشتریان ارجمند این بانک می‌توانند به منظور اطلاع از تراکنش‌های مالی صورت گرفته از طریق تلفن‌همراه، ضمن تکمیل فرم مربوطه درشعبه  افتتاح کننده حساب و اعلام شماره تلفن همراه خود، از خدمت دریافت صورتحساب آنی برخوردار گردند.

این سیستم از سال ۸۹ دراین بانک فعال بوده، استقبال روزافزون مشتریان از این خدمت فرصتی را فراهم ساخت تا بانک از طریق  بسترهای Online که امروزه در کلیه شعب ایجاد نموده تقاضای مشتریان را دریافت نماید.

از این پس مشتریان می‌توانند تقاضای خود را از طریق شعب به صورت  Online به بانک اعلام و درکمتر از ۴۸ ساعت از مزایای این خدمت بهره مند شوند.

شایان ذکراست این بانک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی درکشور با افتتاح بیش از ۴۷ میلیون حساب بانکی، انجام روزانه به طور میانگین ۱۲ میلیون تراکنش مالی، نصب  و راه اندازی بیش از ۳۸۴ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی و نصب حدود ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خود پرداز دراقصی نقاط کشور نقش بسزایی در تحقق اهداف دولت الکترونیک و توسعه بانکداری نوین دارد.

گفتنی است بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی و ارایه مشاوره درخصوص خدمات بانکی مرکز صدای سپهر را با شماره (۰۹۶۰۲) راه اندازی نموده است.

براین اساس مشتریان و هموطنان می‌توانند ضمن تماس با شماره یاد شده پاسخ سوالات بانکی خود را دریافت، از مشاوره کارشناسان برخوردار و از خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، پرداخت قبوض و… بهره مند گردند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.