استقبال پرشور تهرانی‌ها از دو کاندیدا

۲۲خردادماه،

روز پایانی تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با استقبال گسترده مردم تهران از تجمع هوادارن سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف همراه بود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، روز پایانی تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با استقبال گسترده مردم تهران از تجمع هوادارن سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف همراه بود.

عصر امروز پنجشنبه تجمع بزرگ هوارداران سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مجموعه ورزشی حیدرنیا برگزار شد و هواداران این نامزد بیش از ۲ ساعت در انتظار سخنرانی جلیلی بودند.

در حین برگزاری این مراسم علی باقری مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی با حضور در جمع مردم به سوالات آنها پاسخ می‌داد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید مصطفی احمدی روشن برگزار شد حاضران در مراسم شعارهای در حمایت از انرژی هسته‌ای و مقابله با سازش در برابر غرب سر دادند.

در این تجمع بزرگ مردم شعارهای از قبیل، «نه سازش، نه تسلیم، یار جلیلی هستیم»، «اصلح جلیلی، اصلح جلیلی» و «برگ برنده ما، شهید زنده ما» سر دادند.

حضور پر تعداد مردم در این مراسم سبب ازدحام اتومبیل‌ها در خیابان حافظ شد.

این در حالی بود که تجمع مردمی هوادارن محمد باقر قالیباف دیگر نامزد اصولگرایان نیز در میدان فلسطین با استقبال گسترده مردم در حال برگزاری بود.

گردهمایی حامیان محمد‌باقر قالیباف از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه و قبل از آغاز رسمی مراسم در ساعت ۱۸ با حضور هزاران نفری حامیانش در میدان فلسطین تهران آغاز شد.

 هواداران قالیباف که دستبند‌های زرد و سفید بر دست بسته بودند، عکس ها این نامزد انتخاباتی را در دست داشتند.

حامیان محمد‌باقر قالیباف سربند‌های سفید و زردی را نیز بر سر بسته بودند که بر روی آنها نوشته شده بود «با تو می‌مانیم»

حاضرین در این گردهمایی شعارهایی همچون «قالیباف پاینده، رئیس‌جمهور آینده»، «حی علی خیر‌العمل، قالیباف مرد عمل»، «امیرکبیر تهران، برس به داد ایران»، «قالیباف جهادی حمایتت می‌کنیم» و … سر دادند.
 
حاضرین در این گردهمایی پرچم های یا حسین(ع)، یا زهرا(س) و پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشتند؛ حامیان قالیباف پرچم های سفیدی نیز در دست داشتند که بر روی آن نام نامزد مورد حمایتشان درج شده بود.

 علی پروین، محمود خورد‌بین، بهروز شعیبی، حجت الاسلام نقویان، محمد‌رضا طاهری، سید‌مجید بنی‌فاطمه، مرتضی طاهری، حمید سوریان، حجت‌الاسلام شهاب مرادی و قرایی از جمله چهره‌های مطرحی بودند که در این گردهمایی حضور داشتند.

 عبدالرضا هلالی با حضور در این مراسم به مدیحه‌سرایی پرداخت.

 فرزند شهید کاظم رستگار با حضور در این گردهمایی با بیان اینکه قالیباف به خانواده شهدا متعهد است، تصریح کرد: حرف آقای قالیباف با امام خمینی (ره) و شهدا یکی است و این نامزد انتخابات تمام شاخص‌های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری برای ریاست جمهوری را داراست.

فرزند این شهید ۸ سال دفاع مقدس سخنان خود را اینگونه به پایان رساند که انشاءالله پیشرفت و عدالت را با محمدباقر قالیباف تجربه خواهیم کرد.

 پس از فرزند شهید کاظم رستگار، محمد‌باقر قالیباف در میان شعار «امیر‌کبیر تهران، برس به داد ایران» در جمع حامیانش حضور یافت و سخنرانی کرد.

این نامزد انتخابات در بخشی از سخنان خود به مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: بعضی از این حرفها به صورتی بود که تحملش برای هر انسانی بسیار سخت است.

 حامد زمانی خواننده جوان کشور پس از پایان یافتن سخنان قالیباف سرود ایران سربلند را به صورت زنده اجرا کرد.
 
قالیباف پس از پایان سخنرانی‌اش در جمع حامیانش حضور یافت و به گفت‌وگو با آنان پرداخت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همراه با حامیان خود تا حوالی میدان ولیعصر تهران پیاده روی کرد و به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.