استقبال چشم گیر ایرانی‌ها از گوشی های Ascend G600 و Ascend Y300 هوآوی

۲۴اردیبهشت،

huawi-hs-bazarmobile.jpg

گوشی های هوشمند دو هسته  ای هوآوی Ascend G600  و Ascend Y300 در روزهای اخیر با تقاضای فوق العاده مصرف کنندگان ایرانی مواجه شدند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از هواوی، چهارشنبه قبل هجدهم اردیبهشت ماه در ادامه فروش چشم گیر دو مدل میان رده Ascend G600  و Ascend Y300 در سطح بازار ایران، فروشگاه و نمایشگاه مرکزی پارس مایکروتل – هوآوی در طبقه دوم بازار موبایل ایران در خیابان حافظ با استقبال تعداد بسیاری از مشتریان برای خرید این دو گوشی مواجه شد، بطوریکه در ساعاتی از روز مسئولین فروشگاه مجبور به بستن درب فروشگاه و کنترل جمعیت شدند.
 
براساس این گزارش، مشتریان هوآوی قیمت مناسب و رقابتی گوشی های Ascend G600  و Ascend Y300  با توجه به امکانات و طراحی مناسب را در کنار کیفیت محصولات هوآوی، عامل اصلی تصمیم خرید خود اعلام کرده اند.
 
هر دو مدل Ascend G600  و Ascend Y300 مجهز به پردازنده دو هسته ای و سیستم عامل اندروید ۴ می باشند. متوسط قیمت Ascend G600 در بازار حدود ۷۵۰ هزار تومان و Ascend Y300 هم حدود ۴۵۰ هزار تومان گزارش شده است که با توجه به امکانات و در مقایسه با سایر هوشمند های دوهسته ای بازار، میزان تقاضای بالای فعلی برای این دو محصول هوآوی، قابل پیش بینی بود.

در پایان این گزارش آمده: با توجه به اینکه تنها  7 ماه از عرضه محصولات هوآوی توسط شرکت بنام پارس مایکروتل در ایران می گذرد این برند توانسته در این مدت کوتاه با هوشمندی حاصل از تجربه مدیرانش جایگاه شایسته ای در بازار ایران کسب نماید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.