استقبال کودکان منطقه زلزله‌زده زهان از کامیونت سیار نمایش کانون استان قزوین

۳۰م دیماه ،

برنامه‌های کامیونت سیار نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با استقبال گسترده‌ای از سوی کودکان ساکن مناطق زلزله‌زده زهان در استان خراسان جنوبی روبرو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کامیونت مسافتی طولانی را از شهر قزوین تا استان خراسان جنوبی طی کرد و هم‌زمان با حضور مدیرعامل کانون – که برای بازدید از فعالیت‌های امدادرسانی فرهنگی کانون به این منطقه آمده بود – نمایشی عروسکی را با عنوان “روباه و کلاغ ” به روی صحنه برد.

فضای شاد و صمیمی این نمایش سبب شد تا ۳۵۰ کودک از روستاهای زلزله‌زده کبودان، حسین آباد و عباس آباد در کنار جمع بسیاری از اعضای خانواده و حتی مسوولان روستا‌ها پای اجرای این نمایش کودکانه بنشینند.

نمایش عروسکی “روباه و کلاغ” به کارگردانی مهدی مردانی و اجرای سید حسین حسینی، سید احسان امامی و طاهر ملکی‌پور در سه روستای کبودان، حسین‌آباد و عباس‌آباد به نمایش در آمد و در سرمای سخت زمستان این منطقه کویری، لبخند را به کودکان هدیه کرد.

پخش فیلم برای ۳۵ کودک روستای حسین‌آباد و شاج، آموزش کاردستی و شعرخوانی و اجرای موسیقی از دیگر برنامه‌هایی بود که به همت مربیان کانون استان قزوین در مناطق زلزله‌زده طی سه روز به اجرا در آمد.

سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون به همراه تعدادی از مشاوران و مدیران کانون در سفری دو روزه به استان خراسان جنوبی از فعالیت‌های امدادی کانون در روستاهای مختلف منطقه‌ی زلزله‌زده‌ی زهان بازدید کرد.

در همین حال هم‌زمان با ایام دهه‌ی فجر نیز تریلی سیار نمایش کانون به مناطق زلزله زده زهان خواهد رفت تا در کنار کودکان نمایش‌های شاد و طنز را اجرا کند.

تریلی سیار نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نزدیک به ۴۰ سال سابقه، نمایش‌های فراوانی را در شهر‌ها و روستاهای مختلف کشور به مناسبت‌های مختلف اجرا کرده  و از این راه خاطرات شیرینی را در ذهن چند نسل از کودکان و نوجوانان ایرانی بر جای گذاشته است. 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.