استقرار دهکده ورزشی بانوان در جنوب تهران

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به ابتکار ایجاد دهکده ورزشی بانوان در یک محیط محصور شده از برپایی بزرگترین جشنواره تفریحی، ورزشی این منطقه در بوستان جانبازان ری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛عظیم بابایی با اشاره به اینکه بزرگترین جشنواره تفریحی، ورزشی این منطقه در بوستان جانبازان ری برپاست، گفت: مکانات ورزشی ویژه بانوان در قالب دهکده ورزشی بانوان در محیطی محصور شده و با رعایت ملاحظات شرعی دراین جشنواره ارائه می شود.
وی با اشاره به اهمیت بهره مندی بانوان از تمامی امکانات تفریحی، ورزشی در محیطی امن افزود: دهکده ورزشی بانوان در بخش جنوبی بوستان در مساحتی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع واقع شده است که این امکان در سلسله جشنواره های تابستانه برای نخستین بار در این منطقه فراهم شده است. وی به استفاده از تمامی ظرفیت منطقه برای برپایی این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه بسته های فرهنگی- ورزشی، اهداء جوایز، ارائه برنامه های نمایشی، دعوت از خانواده های شهدا و جانبازان و تقدیر از آنان، دعوت از پیشکسوتان ورزشی را ازجمله برنامه های مهم این جشنواره است که هر شب انجام می شود.
بابایی وجود رشته های ورزشی خاص را از نقاط قوت و توانمندی این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: ‌ ۳۴ رشته ورزشی از جمله سوارکاری، پاور اسکیپ، تخته دارت، گلف پارکی، اسکواش، ایرهاکی، تفنگ بادی، تراپولین، کارتینگ و… در جشنواره تفریحی، ورزشی منطقه ۲۰ ارائه می شود و شهروندان می توانند تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این امکانات ورزشی تفریحی به صورت رایگان استفاده کنند. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.