استقلال – الریان فینال صعود/ غم دیروز را امروز پاک کنید

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، آبی پوشان تا به اینجا انتظارات را برآوده نکردند امروز رأس ساعت ۱۹:۲۰ رو در روی الریان قرار می گیرند تا برای کسب نخستین پیروزی خانگی خود در فصل جاری لیگ قهرمانان تلاش کنند، بازی امروز برای آبی پوشان حکم مرگ و زندگی را دارد و تا حدودی سرنوشت آنها را مشخص می کند.
استقلال کهکشانی قرار بود در لیگ قهرمانان آسیا هم مدعی باشد اما در حال حاضر تیم سوم گروه a است، آبی پوشان با یک پیروزی،‌ دو تساوی و یک شکست پنج امتیازی هستند ولی با این وجود شانس صعود به مرحله بعد را دارند.
الریان قطر در آن سوی میدان با شش امتیاز تیم دوم گروه a است و شانس زیادی برای صعود دارد، قطری ها که لیگ قهرمانان آسیا را با شکست خانگی مقابل استقلال شروع کردند امروز برای گرفتن امتیاز به زمین خواهند رفت چرا که شانس صعود خود را افزایش می دهند.
بر طبق این گزارش، الریان قطر هفته پایانی میزبان الجزیره هستند و با توجه به اینکه کشورهای عربی با هم رابطه خوبی دارند از الان باید الریان را برنده آن بازی دانست، پیروزی الریان در بازی امروز تکلیف گروه a را کاملاً مشخص می کند و بازی های روز پایانی تشریفاتی خواهد بود.
از همین رو استقلال از بازی امروز فقط و فقط برد می خواهد و در غیر این صورت با لیگ قهرمانان آسیا باید خداحافظی کند، آبی پوشان در صورت پیروزی در مقابل الریان فقط یک امتیاز می خواهند که برای گرفتن یک امتیاز در برابر نسف قارشی ازبکستان حذف شده در روز پایانی کار سختی ندارند.
پیروزی مقابل الریان در ورزشگاه آزادی برای استقلالی ها سخت و دور از دسترس نیست اما نتایج ضعیف آبی پوشان در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا هواداران این تیم را حسابی نگران کرده است.
پرویز مظلومی این روزها بابت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر عنوان کرده تیمش را برای برد به زمین مسابقه می فرستد و به نتیجه ای به جز پیروزی فکر نمی کند، جالب اینکه مظلومی ابراز امیدواری کرده که تیمش را به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.
برای مظلومی پیروزی تیمش مقابل الریان قطر از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بعید نیست در صورت پیروز نشدن استقلال، جایگاهش را روی نیمکت از دست بدهد.
ناکامی در بازی امروز می تواند علاوه بر مظلومی پرونده کاری خود فتح اله زاده را هم در استقلال ببندد، مدیر عاملی که این روزها با رییس هیئت مدیره حسابی به مشکل خورده و فقط و فقط از مظلومی و تیمش برد می خواهد تا حداقل با حکم اخراج یا بر کناری روبرو نشود.
استقلالیها امروز از بابت حضور تماشگران کمی نگران هستند، شعارهای اعتراضی تماشاگران در چند بازی اخیر آبی ها را حسابی نگران کرده تا جایی که مظلومی از هواداران خواسته در صورت حضور در آزادی به تیمش استرس وارد نکنند.
شایان ذکر است، در ابتدای هفته عنوان شد که حنیف عمران زاده و مجتبی جباری به بازی با الریان نمی رسند اما روز گذشته مظلومی خبر خوش به هواداران داد و بیان کرد که حنیف عمران زاده بازی می کند و جباری هم توانایی بازی کردن را دارد، به هر حال استقلال امروز با تمام قوا به مصاف الریان قطر خواهد رفت.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.