استقلال با پیروزی برابر گهر صدرنشین شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد و استقلال با نتیجه ۲ بر صفر استیل آذین گهر دورود را شکست داد.

آرش برهانی در دقیقه ۱۷ و ساموئل در دقیقه ۲۰ برای استقلال گلزنی نمودند. این دو بازیکن در دیدار هفته قبل با نفت هم برای استقلال گلزنی نموده بودند.

آبی‌پوشان تهرانی با این پیروزی برای اولین بار در این فصل iبه صدر جدول لیگ رسیدند. استیل آذین گهر نیز با ۸ امتیاز iبه دلیل تفاضل گل کمتر iبه رده هجدهم سقوط نمود.

اتفاق مهم این بازی مصدومیت حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال در دقیقه ۲ بود که این بازیکن جای خود را iبه میثم حسینی داد. عمران زده که برای زدن ضربه سر iبه هوا پریده بود هنگام فرود از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه iبه امین منوچهری از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکیب استیل آذین گهر:

شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، مجید باجلان، مجید خدابنده‌لو، محمد پروین( از دقیقه ۸۶ مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، هادی رکابی، محمدرضا خرسندنیا، صابر محمدی، مجتبی زارع( از دقیقه ۸۰ فرید عابدی)، امین ترکاشوند( از دقیقه ۲۶ تقی نایبی)

مربی: علیرضا پورمند

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده( از دقیقه ۲ میثم حسینی)، پژمان منتظری، علی حمودی، جواد نکونام، میثم بائو( از دقیقه ۸۶ امین منوچهری)، جی‌لید ساموئل، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.