استقلال – تراکتور، حساس ترین دیدار هفته

۱۶م اسفند ،

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جمعه ۱۸ اسفند در حالی آغاز می گردد که در حساس ترین و تعیین کننده ترین دیدار نیم فصل استقلال میزبان تراکتور سازی تبریز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جمعه ۱۸ اسفند در حالی آغاز می گردد که در حساس ترین و تعیین کننده ترین دیدار نیم فصل استقلال میزبان تراکتور سازی تبریز خواهد بود.

این بازی در حالی آغاز می گردد که تراکتوری به سبب لغو پرواز های تبریز به تهران مجبور شده اند با اتوبوس به تهران سفر کنند. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه برگزار خواهد شد.

** نفت آبادان – داماش

تیم فوتبال نفت آبادان در حالی به مصاف داماش می رود که خطر سقوطش را احساس می کند، در مقابل تیم فوتبال داماش در لبه ی خطر است و اگر نتایج لازم را در هفته های پایانی نگیرد می تواند یکی از سقوط کننده های لیگ دوازدهم باشد.

** ملوان- سایپا

ملوان و سایپا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تیم ملوان دو امتیاز بیشتر از سایپا دارد و این بازی می تواند به تثبیت جایگاه در میانه جدول کمک کند.

** صبای قم- سپاهان

اما صبای قم در حالی میزبان سپاهان است که هفته ی قبل در دقایق پایانی دو امتیاز حساس مقابل استقلال را از دست داد و امیدوار است با برد در این بازی خانگی بتواند امتیاز از دست رفته ی هفته قبل خود را جبران کند.

** پیکان- مس

تیم پیکان باید در پیکان شهر به مصاف مس برود، پیکانی ها به شدت خطر سقوط را احساس می کنند ولی در مقابل تیم مس روی کاغذ شانس این را دارد که یکی از آسیایی های ایران باشد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.