استیضاح وزیر علوم جلسه مجمع نمایندگان تهران را به هفته آتی موکول کرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران، گفت: طولانی شدن استیضاح وزیر علوم جلسه مجمع نمایندگان تهران را به هفته آتی موکول کرد.

“حسین طلا” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از لغو جلسه هفته گذشته مجمع نمایندگان تهران خبر داد و گفت: به دلیل طولانی شدن جلسه استیضاح وزیر علوم، جلسه  این مجمع در روز چهارشنبه ( ۵شهریور) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛علل سقوط هواپیمای آنتونف در جلسه مجمع نمایندگان استان تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ پیش از این “حسین طلا” نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از بررسی علل سقوط هواپیمای آنتونف در جلسه مجمع نمایندگان استان تهران خبر داد و گفت: پس از سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ و ایران ۱۴۰ در تهران، مقرر شد تا موضوع حضور یا انتقال برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد از تهران به فرودگاه امام مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی افزود: همچنین قرار است در این جلسه مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران فرودگاه امام (ره) و مهرآباد، شهرداری و استانداری تهران حضور خواهند داشت.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در پایان با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد نباید به‌طور کلی حذف شود، خاطرنشان کرد: فرودگاه مهرآباد نباید به‌طور کلی حذف شود چراکه در موارد رخداد سوانح و یا بحران امدادرسانی از فرودگاه مهرآباد سریع‌تر و بهتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.