اسرائیل مقابل آمریکا قرار گرفت

اسرائیل مقابل آمریکا قرار گرفت

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، “کاخ سفید” روز چهارشنبه تاکید کرد که تحریم‌ها علیه ایران تاثیر چشمگیری داشته است.

“جی کارنی” سخنگوی “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا گفت: ایران هنوز تصمیمی را که باید اتخاذ کند، نگرفته و آن کنار گذاشتن جاه طلبی‌های تسلیحات هسته‌ای خود است.

سخنگوی اوباما این سخنان را پس از آن مطرح کرد که “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در کنفرانس خبری با “لئون پانتا” وزیر دفاع آمریکا گفت که نه دیپلماسی و نه تحریم برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نکرده است.

جی کارنی در ادامه سخنانش گفت: ما کاملا با برآوردهای نخست وزیر [اسرائیل] موافق هستیم که ایران در اتخاذ این گزینه شکست خورده و این موضوع کاملا ناامید کننده است.

وی افزود: اگر چه تحریم‌ها تاثیر چشمگیری بر اقتصاد ایران داشته است.

اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره عدم تاثیرگذاری تحریم‌ها علیه ایران، مقامات آمریکایی را به شدت آشفته کرده است.

نتانیاهو امروز در سخنان خود در حضور پانتا گفت: آمریکا و اسرائیل این موضوع را شفاف ساخته‌اند که تمامی گزینه‌ها روی میز است. شما خودتان چند ماه پیش گفتید که زمانی که تمام گزینه‌ها شکست خورد،‌ آمریکا اقدام خواهد کرد. اما این اظهارات همچنان ایران را برای توقف برنامه هسته‌ایش متقاعد نکرده است.

وی افزود: اگر چه بیانیه‌های ما قوی هستند اما این بیانیه‌ها همچنان ایران را قانع نکرده که ما برای متوقف کردن آنها جدی هستیم. در حال حاضر رژیم ایران معتقد است که جامعه جهانی تمایلی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ایش ندارد. این باید تغییر کند و باید سریعا تغییر کند چون زمان برای حل مسالمت‌آمیز این موضوع در حال تمام شدن است.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.