اسنک چیپس و ژامبون

۳ م دیماه ،

من کلا به غذاهایی که ساده می باشند و زود حاضر می شوند بسیار علاقه دارم و ترجیح می دهم بیشتر این غذا هارا درست کنم تا ۲ ساعت بخواهم پای گاز وایستم…

من کلا به غذاهایی که ساده می باشند و زود حاضر می شوند بسیار علاقه دارم و ترجیح می دهم بیشتر این غذا هارا درست کنم تا ۲ ساعت  بخواهم پای گاز وایستم،تحمل این که صبر کنم ببینم طعم غذام خوب شده یا نه رو ندارم. به خاطر همین می خوام طرز تهیه یه غذای ساده که تو ۱۵ دقیقه آماده می گردد را بگم.

مواد لازم:

ژامبون با طعم دلخواه (ترجیحا دودی):نیم کیلو

قارچ:یک بسته کوچک

چیپس:یک بسته

پنیر پیتزا:به مقدار دلخواه

ذرت کنسروی:یک عدد کوچک

زیتون سیاه بی هسته:نصف فنجان

آویشن و فلفل:به مقدار لازم

ابتدا ژامبون ها را به صورت نوار باریک برش می دهیم.پیرکس مورد نظر را با کمی روغن زیتون چرب می کنیم و ژامبون ها را ته ظرف می ریزیم. سپس یک لایه پنیر روی ژامبون ها می ریزیم . روی پنیر کمی ژامبون می ریزیم . چیپس ها را با ست کمی فشار می دهیم تا خرد شود و روی ژامبون ها می ریزیم. دوباره یک پنیر اضافه می کنیم وروی پنیر ذرت ها را می ریزیم.روی ذرت ها هو کمی آویشن و فلفل (قرمز یا سیاه به دلخواه خودتان) می ریزیم. قارچ ها را که از قبل کمی تفت داده ایم و آب آن ها را گرفته ایم روی ذرت ها می ریزیم و کمی پنیر برای چسبندگی ذرت و قارچ می ریزیم و زیتون سیاه هارا برای تزئین روی آن می چینیم و به مدت ۱۰ دقیقه توی فر و یا ماکروفر می گذاریم.

حالا یه وعده غذایی سبک و خوشمزه دارید. می تونید چیزهای دیگری را هم که دوست دارید مثل فلفل دلمه ای و … را نیز به این غذا اضافه کنید.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.