اسپانیا و ایتالیا در جمع هشت تیم پایانی یورو ۲۰۱۲

فوتبال جام ملت های اروپا

تیم های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا به جمع هشت تیم پایانی رقابت های جام ملت های اروپا راه یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه بازی های یورو ۲۰۱۲ و از گروه C دیشب تیم ملی اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه گدانسک برابر کرواسی قرار گرفت و با نتیجه ۱-۰ حریف سختکوش خود را شکست داد تا با ۷ امتیاز به عنوان تیم نخست گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.

تنها گل این مسابقه را خسوس ناواس هافبک تعویضی ماتادورها در دقیقه ۸۸ روی پاس طلایی اینیستا به ثمر رساند.

کروات ها که برای صعود به دور بعدی محکوم به پیروزی بودند، مقابل قهرمان جهان دفاع بسیار خوبی انجام دادند و اجازه ندادند بازیکنان تکنیکی حریف به دروازه تیمشان نزدیک شوند. آنها همچنین در نیمه دوم نیز می توانستند دروازه اسپانیا را باز کنند، اما کاسیاس به زیبایی ضربه سر راکیتیچ را دفع کرد.

کرواسی که کار خود در یورو ۲۰۱۲ را با پیروزی مقابل ایرلند آغاز کرده بود، با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروهش ایستاد و با جام چهاردهم وداع کرد.

در دیدار بازی شب گذشته تیم ایتالیا در مصاف با ایرلند حذف شده با گل های کاسانو در دقیقه ۳۵ و بالوتلی در دقیقه ۹۰ به پیروزی رسید و با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که “کیت اندروز” بازیکن ایرلند در دقیقه ۸۹ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

ایرلند که در دو بازی قبلی نیز شکست خورده بود، برابر ایتالیا سومین باخت پیاپی را تجربه کرد و بدون کسب حتی یک امتیاز به کشورش بازگشت.

در مرحله یک چهارم نهایی اسپانیا شنبه شب به مصاف تیم دوم گروه چهار می رود و ایتالیا نیز یکشنبه برابر تیم اول گروه چهارم قرار می گیرد.

در آخرین بازی های مرحله گروهی یورو ۲۰۱۲ امشب از گروه D تیم فرانسه برابر سوئد قرار کمی گیرد و اوکراین نیز به مصاف انگلیس می رود. در این گروه فرانسه و انگلیس با ۴ امتیاز و اوکراین با ۳ امتیاز در رده های اول تا سوم هستند. سوئد نیز با دو شکست در دیدارهایش قبلی اش حذف شده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.