اسپورتج ۲۰۲۲ گران می شود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 اسپورتج 2014 گران می شود

اسپورتج ۲۰۲۲ گران می شود

ممتازنیوز: اسپورتج کیا مدل ۲۰۲۲ که دیگر با گیربکس دستی عرضه نمی شود با ۱۴ درصد رشد قیمت رو به رو خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، شرکت کیا خودرو اسپورتج مدل ۲۰۲۲ به روز شده را از ماه سپتامبر (شهریور امسال) عرضه کرد و مهمترین اتفاقی که افتاد این بود که دیگر ارزان ترین مدل این خودرو (با کمترین امکانات و آپشن) دیگر عرضه نخواهد شد و گیربکس آن هم از این به بعد فقط اتوماتیک خواهد بود. برای همین طبیعی است که قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.
اسپورتج ۲۰۲۲ مدل LX با کمترین امکانات نسبت به سایر مدل های همین خودرو از ۲۱ هزار و ۶۰۰ دلار (بدون احتساب تعرفه، عوارض، مالیات، شماره گذاری و غیره) قیمت دارد ضمن این که حمل به مقصد هم ۸۵۰ دلار جداگانه محاسبه می شود. به طور کلی قیمت کیا اسپورتج ۲۰۲۲ از پایه ۲۶۰۰ دلار گران تر از مدل ۲۰۲۲ است.
به این ترتیب اکنون قیمت کیا اسپورتج از خودروهای مزدا CX-5 و هیوندایی توسان، میتسوبیشی آوتلندر بالاتر و از خودروهای فورد اسکیپ، شورولت اکوئیناکس، نیسان روگ، جیپ چرُکی، تویوتای RAV4 پایین تر است.
قیمت کیا اسپورتج EX 800 دلار گران شده و از ۲۵ هزار دلار به بالا است که بستگی به امکانات مورد نیاز مشتری دارد. کیا اسپورتج توربوشارژ SX از ۲۶ هزار و ۹۰۰ دلار به بالا است.
مدل ۲۰۲۲ تغییراتی در استایل بدنه و در انژکتور موتور دارد به طوری که قدرت آن را افزایش داده و از ۱۷۶ اسب بخار به ۱۸۲ اسب بخار رسانده است. البته معلوم نیست چرا پیمایش مدل ۲۰۲۲ نسبت به ۲۰۲۲ از ۳۰ مایل به ازای هر گالن بنزین به ۲۸ مایل رسیده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.