اسکان مددجویان مناطق زلزله‌زده آذربایجان در منازل «سفت کاری شده»!

۰۶م آذر ،

44-117.jpg

مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: “سفت‌کاری” منازل مددجویان مناطق زلزله‌زده تا نیمه دی ماه به پایان می‌رسد و مددجویان در این منازل ساکن می‌شوند.

قادر صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام بازسازی ۱۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده، اظهار کرد: تاکنون ۱۷۴۰ واحد مرحله پی‌ریزی و پی‌سازی، ۱۰۵۰ واحد مرحله اجرای سازه، ۸۳۰ واحد مرحله دیوارچینی و ایجاد سقف را پشت سر گذاشته‌اند.

وی افزود: نازک‌کاری ۸۵ واحد نیز به پایان رسیده است، اما تصمیم بر این شده، مددجویان در منازلی که مرحله سفت‌کاری را پشت سر گذاشته‌اند، ساکن شوند تا بدین‌ترتیب فصل سرما به پایان برسد.

مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه تاکید کرد: این تصمیم با توجه به شرایط اقلیمی منطقه اتخاذ شده است و پس از اسکان مددجویان در منازل سفت‌کاری شده، به مرور نازک‌کاری واحدهای مسکونی‌ آنها انجام می‌شود.

صمدی در ادامه اظهار امیدواری کرد تا کمیته امداد بتواند تا پایان آذر ماه بخش عمده‌ای از مرحله سفت‌کاری منازل مسکونی و اسکان مددجویان را انجام دهد.

به گفته وی، برای اختصاص انشعابات آب، برق و گاز به منازل مددجویان زلزله‌زده مشکلی وجود ندارد، چرا که دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های این امر را فراهم کرده‌اند.

به گفته مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره)، علاوه بر ۲ میلیون کمک بلاعوض و ۱۴٫۵ میلیون تسهیلات بانکی دولت، کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز چهار تا پنج میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی برای نازک‌کاری و تکمیل واحدهای مددجویان در مناطق زلزله‌زده اختصاص داده است.

انتهای ییام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.