اسکان کلیه دانشجویان علوم پزشکی شیراز در خوابگاه‌های دولتی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

251-14.jpg

رییس اداره امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همه دانشجویان این دانشگاه امسال در خوابگاه‌های دولتی اسکان داده شده‌اند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، علی احمدی با بیان اینکه امسال هیچ نیازی به خوابگاه‌های خودگردان برای اسکان دانشجویان این دانشگاه نداریم، خاطرنشان نمود: این اقدام علی‌رغم نداشتن تعهد در تامین خوابگاه دانشجویی، انجام شده است.

وی این اقدام را در جهت حمایت از دانشجویان، بالا بردن سطح رفاهی آنان و ایجاد آرامش خاطر برای خانواده‌ها دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها دانشگاه علوم پزشکی تیپ ۱ در سراسر کشور قلمداد می‌شود که به منظور جلوگیری از تحمیل فشار اقتصادی بر دانشجویان، از خوابگاه‌های خودگردان استفاده نکرده است.

وی اظهارداشت: علیرغم تعطیل نمودن یک واحد خوابگاه استیجاری که سالیانه بها بسیار گزافی را بر این دانشگاه تحمیل می‌کرد، موفق شدیم تعداد ۴۸۰ دانشجوی دختر و ۲۵۰ دانشجوی پسر را در سایر خوابگاه‌های دولتی اسکان دهیم.

احمدی تصریح نمود: خوابگاه‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تابستان قبل با صرف بها‌ای افزون بر ۵ میلیارد ریال به‌سازی و تجهیز شده تا با امکانات بیشتری امکان خدمت رسانی به دانشجویان را داشته باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.