اسکان ۴۵۰ خانواده‌ آسیب‌دیده از سیل

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد، ۴۵۰ خانوار آسیب دیده و متاثر از سیلاب اخیر استان گلستان در مساجد شهرستان های گرگان، آزادشهر، بندرگز و گنبدکاووس به صورت اضطراری و موقت اسکان یافتند.

به گزارش بی باک، ˈحسین درخشانˈ در گفت و گو با ایرنا، افزود: نیروهای واکنش سریع امدادی هلال احمر با حضور در چهار شهرستان یاد شده خدمات امداد و نجات در سیلاب را به ساکنان ۳۰ روستای آسیب دیده ارائه کردند که در نتیجه آن ۶٧٣ نفر حادثه دیدگان سیلاب اخیر در روستاهای یاد شده نجات یافتند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مرکز هدایت عملیات بحران این سازمان تعداد ٣۶ گروه عملیاتی جستجو و نجات در سیلاب و بقا در آب متشکل از ۱۷۵ نیروی عملیاتی اعزام سریع به همراه ۲۸دستگاه موتورپمپ و لجنکش به مناطق متاثر و درگیر از وقوع سیلاب اعزام شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در این مدت عملیات تخلیه اضطراری از ۲۴ روستای متاثر از آب گرفتگی و سیلاب به نحو شایسته و مطلوب انجام شد و عوامل اعزامی امدادرسان توانستند با بهره گیری از وسایل انفرادی و گروهی امداد و نجات، آب های وارده شده به ۱۱۷ واحد مسکونی را تخلیه کنند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.