اسکوچیچ: دعوت به شام قلعه نویی سخاوتمندانه بود/ با کرانچار صبحانه می خورم!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – دراگان اسکوچیچ می گوید خوشحال است. خوشحال از اینکه شرمنده مردم انزلی نشده است.

دراگان اسکوچیچ در گفت و گو با خبرآنلاین؛ از بازی با استقلال می گوید:« بازی سخت و دشواری در پیش داشتیم. استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است. راستش بازی با تیمی مثل استقلال همیشه سخت است اما ما یکبار دیگر توانایی های مان را نشان دادیم. به بچه هایم برای این موفقیت افتخار می کنم و خوشحالم که مردم حسابی شاد شدند و زدند و پایکوبی کردند.»

مربی ملوان که قبل از بازی شام مشترکی با قلعه نویی خورده بود می گوید:« راستش باید از او برای این دعوت سخاوتمندانه اش به شام تشکر کنم. البته بعد از این شام حرف و حدیث های زیادی ایجاد شد که خیلی ناامیدم کرد. برای اولین بار در دوران مربیگری حرفه ای ام ، این حرف ها را می شنیدم. ولی خوشحالم که روسفید شدم و توانستیم بازی را ببریم. بچه های من روحیه بزرگ شان را نشان دادند و به موفقیت رسیدیم. از این هم خوشحالم که مردم خوب انزلی متوجه شدند ما هیچ وقت کم کاری نمی کنیم.»

او دربارهٔ رقابت با سپاهان و احتمال دعوت کرانچار از او برای شام هم گفت:« بعید می دانم دیگر کسی مرا به شام دعوت کند. کرانچار هموطن من است و احتمالا با او صبحانه می خورم تا حرف و حدیثی ایجاد نشود . ولی مطمئن باشید ما برابر سپاهان هم با همه توان مان بازی می کنیم. ما می جنگیم چون تیمی نیستیم که بخواهیم حقی از دیگران ضایع کنیم.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.