اسکوچیچ: نباید به این نتایج دلخوش باشیم / به فکر بازی بعدی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر امارات متحده عربی معتقد است بهترین نتیجه برای ایران به دست آمد.

اسکوچیچ: نباید به این نتایج دلخوش باشیم / به فکر بازی بعدی هستم

به گزارش ممتاز نیوز، دراگان اسکوچیچ در رابطه با بازی تیم ملی برابر امارات گفت: بازی خیلی سخت و مهمی بود. با این آب و هوا و شرایط بازی، این مسابقه برای تیم ما آسان نبود. بازیکن هایی که از اروپا به تیم ما پیوسته بودند، زمان کمی برای هماهنگی داشتند. در نیمه اول از نحوه بازی و پرسینگ تیم راضی نبودم. اما با تغییراتی که داشتیم در نیمه دوم بهتر شدیم. تنها یک اشتباه داشتیم که VAR آن را برگرداند. در مسیر خوبی هستیم و برای رسیدن به اتفاقات بزرگتر و در کل با این شرایط بهترین نتیجه را گرفتیم.

دراگان اسکوچیچ در رابطه با کسب ۱۰ پیروزی متوالی و نه امتیازی شدن در گروه گفت: من ۵۳ سال دارم و می‌دانم که نباید با این چیزها خیالم راحت شود. در فوتبال حافظه وجود ندارد. استراحت خواهیم کرد و به بازی بعدی فکر می کنیم. در مقایسه با دوره قبل انتخابی ها شروع بهتری داشتیم؛ ولی نباید به این نتایج دلخوش باشیم.

اسکوچیچ در رابطه با کمک داور ویدیوی گفت: من اگر مجبور به تعویض می شدم باید یا سردار آزمون را خارج می‌کردم یا مهدی طارمی را و این یعنی مجبور بودم یکی از دست هایم را قطع کنم. در ابتدای نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و صاحب مالکیت توپ شدیم و بعد از آن صحنه VAR به روال عادی برگشتیم و موفق شدیم برنده بازی شویم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.