اشجاری: الاهلی را می‌بریم، شک نکنید

  سایت گل- او حرف‌هایش را در مورد این بازی حساس این‌گونه آغاز می‌کند: «از ماه‌ها پیش منتظر این بازی بودیم ولی باید بگویم الاهلی تیم قدرتمندی است و بازی سختی مقابل این تیم داریم. این تیم چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نسبت به پارسال قوی‌تر شده است. هدف ما این است که در اصفهان گل نخوریم و گل بزنیم. به نظر من برنده جدال الاهلی و سپاهان می‌تواند به فینال برسد.»

اشجاری در مورد پیش‌بینی نتیجه بازی ادامه می‌دهد: «اطمینان دارم حتما الاهلی را شکست می‌دهیم و در این خصوص شک نکنید.» او در آستانه این بازی از عدم گلزنی‌های تیمش نگران است و در این خصوص می‌گوید: «باور کنید مهاجمان سپاهان در بازی با نفت برخی از توپ‌ها را اگر فوت می‌کردند تبدیل به گل می‌شدند. ما از روی خط دروازه موقعیت از دست دادیم و خودمان هم باورمان نمی‌شد فقط یک امتیاز بگیریم. نفت فقط یک توپ روی دروازه ما آورد که همان هم تبدیل به گل شد و موقعیت دیگری برای گلزنی نداشتند.»

اشجاری می‌گوید: «این شرایط که که ما نمی‌توانیم گل بزنیم واقعا نگران‌کننده است. اگر در هر بازی بخواهیم این همه موقعیت از دست بدهیم واقعا شرایط‌مان بحرانی می‌شود. امیدوارم این مشکل زودتر حل شود چرا که بازی‌های حساسی در پیش داریم. هیچکس دوست ندارد ما به عرب‌ها ببازیم و امیدوارم در بازی با الاهلی فرصت‌هایمان تبدیل به گل شود.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.