اشجاری: سپاهان امسال هم مدعی است

     حسن اشجاری در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان در فصل جدید هم می تواند مدعی قهرمانی باشد در شرایطی که بازیکنان زیادی را از دست داده است، عنوان کرد: ما باید امسال هم مدعی باشیم چون سه سال قهرمان ایران بودیم. سال گذشته هم بازیکنان زیادی از دست داده بودیم اما خودمان را جمع جور کردیم. بازیکنان جدید که به تیم آمده اند می توانند جای بقیه را پر کنند.

بازیکن تیم سپاهان در مورد بازی با مس تصریح کرد: این اولین بازی در فصل جدید است و همیشه بازی های اول سختی خودش را دارد اما باید برای حضوری قوی از همین مسابقه اول خودمان را نشان دهیم.

اشجاری در ادامه در خصوص حواشی بازی دوستانه سپاهان و تیم ملی جوانان که انتقادهای اکبر محمدی و داود فنایی را در پی داشته، گفت: داود فنایی دوست و رفیق ماست، اما او روز گذشته مصاحبه ای کرده بود که باید بگویم درگیری پیش آمده در این مسابقه ربطی به قراردادهای میلیاردی ندارد. نمی دانم چرا می خواهند صورت مسئله را با این حرف ها پاک کنند. من معتقدم در اتفاق رخ داده هم هواداران سپاهان و هم برخی از اعضای کادرفنی جوانان بی احترامی کردند. وقتی فیلمبردار تیم ملی جوانان پشت دروازه به هواداران سپاهان فحش می دهد آنها هم جواب این فحش را می دهند.

وی افزود:‌داود فنایی گفته که بازیکنان سپاهان دست به سر بازیکنان تیم ملی نکشیدند. من خودم در جریان بازی دستم به صورت یکی از آنها خورد تا پایان مسابقه ۱۰ بار از او عذرخواهی کردم. هنوز بازی شروع نشده بود که همه بازیکنان سپاهان به سمت نیمکت جوانان رفتند. ما باید دیگر چه می کردیم؟ فنایی حق ندارد بگوید بازیکنان سپاهان قراردادهای میلیاردی گرفته اند و بازیکنان جوانان صد میلیون تومان هم نگرفته اند. من هم وقتی بازیکن تیم جوانان بودم ماهی ۵ هزار تومان حقوق می گرفتم. هر کسی به اندازه ارزشی که دارد پول دریافت می کند و مسئله قرارداد بازیکنان ربطی به این درگیری ها ندارد. هیچ یک از بازیکنان تیم سپاهان به تیم ملی جوانان توهین نکردند و تازه چند نفری هم اعضای کادر جوانان را از معرکه دعوا دور کردند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.