اصغر خلیلی و اجرای نمایش در هند و گرجستان

فروردین ۱۴۰۳

اصغر خلیلی سرپرست گروه ˝تجربه نو˝ سال جاری در دو جشنواره تئاتری بین‌المللی شرکت خواهد کرد.

اصغر خلیلی در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: گروه تئاتر “تجربه نو” امسال در دو جشنواره تئاتری اجرای بین‌المللی خواهد داشت، نمایش “یادداشتی برای سهراب” را که در جشنواره فجر و پس از آن تماشاخانه ایرانشهر سال قبل اجرا کردیم در دوازدهمین دوره جشنواره جرجیا شهر تفلیس گرجستان از ۲۰ آبان ماه طی چهار روز در بخش تئاتر مدرن به اجرا در می آید.

خلیلی ادامه داد: همچنین فیلم سه اثر را برای حضور در جشنواره تئاتر کودک هند که آذر ماه برگزار می‌شود فرستاده‌ایم. گرو تئاتر “تجربه نو” با دو اثر به کارگردانی من و مریم سلیمی در این جشنواره شرکت می‌کند هنوز پس از قطعی شدن عنوان‌های این نمایش‌ها نام آنها اعلام می‌شود.

سال قبل اصغر خلیلی نمایش “یادداشتی برای سهراب” را پس از اجرای جشنواره فجر در سالن انتظامی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برد. در این اثر نمایشی فرزاد حسنی، زری اماد ، نگین ابدالی و کامران تفتی ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آرش:

    اصغر خلیلی اغلب با اجراهای خلاق و موفق خود چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور موفق عمل کرده و باعث افتخار بوده است.بنده و جمعی از دوستان در چندین اجرای برون مرزی ایشان به صورت اتفاقی به عنوان تماشاگر حضور داشته ایم و تشویق و هیجان تماشاگری که بدون وجود ارتباط کلامی با زبان نمایشی اثر اینگونه ارتباط بکرده، این سوال را در ذهنمان ایجاد مینماید که آیا هماهنگی های لازم برای این اجراها در داخل کشور وجود ندارد و یا جناب خلیلی نسبت به هموطنان خود بسیار کم لطف هستند ؟
    ده؛

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.