اصلاحاتی که خاتمی از نقد آن دم می‌زند مرده است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلاحاتی که خاتمی دم از نقد آن می‌زند به لحاظ سیاسی مرده است، گفت: خاتمی باید سعی کند خود را از بلاتکلیفی که امروز در آن گرفتار شده نجات دهد و گرنه به سرنوشت ناگواری گرفتار خواهد شد.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی گفت: خاتمی بهتر است در اظهارات خود تجدید نظر کرده و از گفتن سخنان دو پهلو و مبهم پرهیز کند.
وی افزود: خاتمی قبل از نقد اصلاحات باید مرز بندی خود را با فتنه آمریکائی- انگلیسی سال ۸۸ مشخص کرده و صریحا از عوامل آن به خصوص موسوی، کروبی و دیگر سلطنت طلبان که علیه نظام سخنرانی کرده و قلم زده‌اند اعلام برایت کند،لذا می‌بینیم که او حتی شجاعت این کار را نیز نداشته است.

نجابت با اشاره به اینکه امروز جبهه اصلاحات از درون دچار تفرقه و اختلاف شده، تصریح کرد: اظهارات خاتمی مبنی بر اینکه نظام فضا را برای نقد باز کند یک بازی جدید سیاسی بوده،چرا که در نظام جمهوری اسلامی ایران اقلیت‌های مذهبی در مجلس به راحتی سخنان خود را بیان می‌کنند، لذا این صحبت‌های خاتمی نشان دهنده اختلافاتی عمیق در جبهه اصلاحات است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اصلاحاتی که خاتمی دم از نقد آن می‌زند مرده است، خاطر نشان کرد: اصلاحاتی که در مجلس ششم و هشت سال دوره ریاست جمهوری خاتمی بوده و وی از نقد کردن آن صحبت می‌کند از لحاظ سیاسی مرده‌ای بیش نیست، لذا او باید سعی کند خود را از بلاتکلیفی که امروز در آن گرفتار شده نجات دهد و گرنه به سرنوشت ناگواری گرفتار خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.