اصلاح‌طلبان شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را قطعی می‌دانند

عضو جمعیت رهپویان گفت: کسانی‌ که بعد از سی سال فعالیت سیاسی در کشور، شعار انتخابات آزاد سر می‌دهند؛ شکست خود را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قطعی می‌دانند.

فریدالدین حداد عادل عضو جمعیت رهپویان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به کلیدواژه انتخابات آزاد که از سوی خاتمی برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام شده است، گفت: این ادبیات تهامجی بیش از اینکه مطالبه آزادی باشد؛ توجیه شکستی است که اصلاح‌طلبان به دلیل ضعف پایگاه اجتماعی، در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انتظار آنرا می‌کشند.

عضو جمعیت رهپویان تصریح کرد: کسانی که بعد از سی سال فعالیت سیاسی در کشور، شعار انتخابات آزاد سر می‌دهند؛ شکست خود را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قطعی می‌دانند.

حداد عادل افزود: عبارت‌هایی نظیر انتخابات آزاد، تداعی‌کننده اظهارات اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات سال ۸۸ است و می‌تواند مقدمه‌ای برای بروز بی‌انضباطی اجتماعی و سیاسی باشد.

عضو جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: اذعان اصلاح‌طلبان به پایگاه مردمی از دست رفته، آنان را واداشته است تا از هم اکنون زمینه را برای زیر سوال بردن انتخابات، تحریم انتخابات و ناموفق جلوه دادن میزان مشارکت مردم فراهم کنند.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.