اصلاح فیلمنامه «لاله» براساس نظر کمیسیون فرهنگی مجلس

اصلاح فیلمنامه «لاله» براساس نظر کمیسیون فرهنگی مجلس

جام جم آنلاین: مشاور رئیس سازمان سینمایی که این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه فیلم سینمایی «لاله» است، گفت: نظرات اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی‌بر انجام اصلاحاتی در محتوای فیلمنامه «لاله» را پذیرفته‌ایم.

جلیل عرفان‌منش فیلمنامه‌نویس پروژه «لاله» در پاسخ به این سوال که آیا نظرات اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی‌بر تغییر محتوایی فیلمنامه این اثر مورد توجه عوامل تولید فیلم قرار گرفته ‌است، به مهر گفت: قطعا نظرات کمیسیون فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و بزودی این نظرات اعمال و تغییرات انجام خواهد شد.

او در توضیح موارد مورد نظر مجلس گفت: اصلاحات و تغییرات راهبردی کمیسیون فرهنگی مجلس هم در محتوای فیلمنامه و هم در ساختار، با تصمیم نهایی آقای نیک‌نژاد به ‌عنوان کارگردان اثر اعمال خواهد شد و طبق صحبت‌هایی که با ایشان داشتم از انجام این تغییرات استقبال کرده‌اند.

فیلمنامه‌نویس فیلم سینمایی «لاله» در ادامه صحبت‌های خود گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس بر گرایش فمینیستی فیلمنامه فیلم لاله نظر اصلاحی داشتند که این نظرات اعمال شده است.

جلیل عرفان‌منش در پایان افزود: این فیلمنامه با هدف تبلیغ ارزش‌های ایرانی در مسیر واقعیت‌های زندگی خانم لاله صدیق یکی از قهرمانان اتومبیل‌رانی ایران نوشته شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.