اصلاح قانون جامع انتخابات امری ضروری است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اصلاح قانون انتخابات امری ضروری است و مقام معظم رهبری این کار را بر عهده مجمع تشخیص مصلحت قرار داده‌اند که در صورت تاخیر در این امر، بهارستان پیگیر اصلاح این طرح جامع خواهد بود.

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، پیرامون اصلاح قانون جامع انتخابات گفت: اصلاح قانون انتخابات یک امر ضروری است و در حال حاضر کمیسیون شوراها و امور داخلی بررسی این موضوع را آغاز کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه‌های مشورتی از چهار حوزه کاری شورای نگهبان، وزارت کشور، مرکز پژوهش‌ها و کارشناسان صاحب نظر در حال بررسی اصلاح قانون جامع انتخابات هستند و در نهایت مجموعه این پیشنهادات به یک پیش‌نویس تبدیل خواهد شد که راهگشای اساسی در طرح جامع اصلاح قانون خواهد شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به تاکید مقام معظم رهبری بر اصلاح قانون انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری تکلیف اصلاح قانون انتخابات را بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام گذاشته‌اند و در صورتی که این اصلاح به زودی صورت نگیرد این طرح از سوی کمیسیون تقدیم مجلس خواهد شد و بعضی بندهای آن با اصلاحاتی انجام می‌شود و در انتخابات ریاست جمهوری آینده به جریان خواهد افتاد.

شجاعی کیاسری در پایان، مواد اصلاحی قانون جامع انتخابات را مدرک تحصیلی بیان کرد و خاطر نشان کرد: مدارک تحصیلی منتخبان و نظارتی که بر روی آنها انجام می‌شود و چگونگی برگزاری انتخابات جزو اصلاحات جدید قانون خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.