اصلاح محیط کار موضوع مهم نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد است

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، گفت: اصلاح محیط کاری، بهبود در ترکیب کاری انسان و ماشین به همراه خلاقیت و نوآوری در طراحی آموزش های فنی و حرفه ای، از مهمترین موضوعات نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها است.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: مهمترین موضوعات نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، اصلاح محیط کار، بهبود روش انجام کار، بهبود در ترکیب کاری انسان و ماشین، خلاقیت و نوآوری در طراحی آموزش های فنی و حرفه ای، صرفه جویی در مواد و تعطیلی هزینه ها است.

وی در ادامه به دیگر موضوعات این نظام پرداخت و گفت: تسریع عملیات، افزایش بهره وری، حذف دوباره کاری ها، حفظ روابط با مراجعه کننده، ارائه خدمات به ارباب رجوع، کاهش وقت تحویل، بهبود کیفیت آموزشی، مشارکت بخش خصوصی، استانداردهای آموزشی، تشخیص نیازهای کمی و کیفی، آموزشی و ارتباطات دورن و برون سازمانی از دیگر موضوعات این نظام است.

پرند در خصوص ساختار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها نیز، تصریح کرد: ساختار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شامل کمیته عالی نظام پیشنهادها است که با گروه های تخصصی و کارشناسی و یک دبیرخانه زیرنظر رئیس سازمان فنی و حرفه ای، فعالیت می کند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، در خصوص اهداف این نیز خاطرنشان کرد: ایجاد شرایط مناسب برای کار و فعالیت، حذف موانع در مشارکت فراگیر کارکنان و افزایش انگیزش به همراه افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها نیز از اهداف راه اندازی سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.