اصولگراها به نفع هم کنار بروند؛ جامعه روحانیت به کاندیداها امتیاز می‌دهد

توصیه انتخاباتی جامعه روحانیت از زبان تقوی؛

ایران > انتخابات
حجت‌الاسلام تقوی در بیان پیشنهاد انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز به کاندیداهای اصولگرا گفت: جامعه روحانیت به کاندیداهای اصولگرا پیشنهاد می‌کند، کسانی که اقبال مردمی ندارند کنار رفته و به کمک کسانی بیایند که در نظرسنجی‌ها آراء بیشتری کسب کرده‌اند.

مهر نوشت: حجت‌الاسلام سید رضا تقوی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت با کاندیدای احتمالی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ رایزنی می‌کند، گفت: پیشنهاد ما به اصولگرایان، نظرسنجی در میان کاندیداهای احتمالی و انتخاب شخصی است که اقبال بیشتری در میان مردم داشته باشد.

عضو جامعه روحانیت دربارهٔ ساز و کار جامعه روحانیت مبارز برای انتخاب و معرفی کاندیدای اصلح گفت: از هر طرحی که منجر به وحدت میان اصولگرایان شود استقبال می‌کنیم. وظیفه اصلی جامعه روحانیت به وحدت رساندن اصول‌گرایان است البته بستگی به این دارد که چه میزان اصولگرایان برای رسیدن به وحدت تلاش کنند.

تقوی افزود: پیشنهاد می کینم اصولگرایانی که شایستگی لازم را برای در دست گرفتن پست ریاست جمهوری دارند، در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: در جامعه روحانیت مبارز شاخص‌هایی وجود دارد که بر طبق آن به هر یک از کاندیداهای اصولگرا امتیاز می‌دهیم که بخشی از آن بر طبق منشور وحدتی است که در مجلس نهم تدوین شده است و بر طبق آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: عده‌ای از اصولگرایان به لحاظ شخصیتی، شاخص‌های لازم را برای ریاست جمهوری دارند اما شانس رأی‌آوری آنها کم است.

تقوی با بیان اینکه تعدادی از کاندیدای احتمالی اصولگرا با اعضای جامعه روحانیت مبارز دیدار داشته و این دیدارها همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت در این دیدارها نظرات نامزدهای احتمالی را بررسی می‌کند تا با توجه به شاخص‌ها به وحدت میان اصولگرایان برسیم.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.