اصولگرایان آماده یک رقابت نفس‏گیر برای مجلس آینده باشند/اصولگرایان و اصلاح‎طلبان مراقب افراطیون دو جریان باشند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یونسی ‌در همایش هم‌اندیشی جبهه اصلاح‌طلبان‌:

دستیار ارشد رئیس‌ جمهور با بیان اینکه اصلاحات زنده بود که توانست حماسه ۲۴ خرداد را خلق کند، گفت: همه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید مراقب افراطیون این دو جریان باشند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش هم‌اندیشی جبهه اصلاح‌طلبان استان اصفهان با بیان اینکه دو جریان سیاسی اصیل به نام اصولگرایی و اصلاح‌طلبی از پیش از انقلاب تاکنون وجود داشته‌اند، گفت: این دو گروه از اوایل کار با هم رقابت و دعوای سیاسی داشته‌اند.

وی با اشاره به  اینکه این دو گروه سیاسی با وجود اختلاف سلیقه همواره حرمت یکدیگر را نگه داشته‎اند، تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بر پویایی این دو جریالن سیاسی تاکید داشته‎اند و اگر اصلاح‌طلبان در دولت گذشته سکوت کرده بودند نباید این سکوت را به مرگ جریان اصلاحات تعبیر کرد.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور با بیان اینکه اصلاحات زنده بود که توانست حماسه ۲۴ خرداد را خلق کند اظهارداشت: همواره اختلاف‌افکنی در هر جریانی می‌تواند شکست را در پی داشته باشد و اصلاح‌طلبان به دلیل اختلافی که در سال ۸۴ با یکدیگر داشته‌اند و اصولگرایان نیز به دلیل همین اختلافات در انتخابات ۲۴ خرداد دچار شکست شده‌اند.

وی به بینش سیاسی و از خود گذشتگی اصلاح‎طلبان در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: این حرکت هوشیارانه در پایان انتخابات پدیده مبارکی را به وجود آورد و آن هم همگام شدن تفکر مردم در شهرهای دوردست با مردم کلان‌شهرها بود.

حجت‏الاسلام و المسلمین با تاکید بر اینکه باید باور کنیم که ملت ایرلان از اندیشه‌های فردگرایانه فاصله گرفته است، گفت: پیروزی اصلاحات در انتخابات مجلس تکمیل می‌‎شود تا یک مجلس شایسته دولت تدبیر و امید روی کار آمده و برای همیشه این گفتمان را پایدار کند.

دستیار ارشد رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه همه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید مراقب افراطیون دو جریان باشند خاطرنشان کرد: از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌خواهیم که برای یک رقابت نفس‌گیر برای مجلس آینده آماده شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.