اضافه شدن بخشی با نام ” مرگ بر آمریکا ” به یک جشنواره فیلم

ممتازنیوز:

دبیر اجرایی چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از اضافه شدن بخش جدیدی با نام “مرگ بر آمریکا” به این جشنواره و همچنین اکران مردمی آثار در روز ۱۳ آبان خبر داد.

حامد بامروت نژاد در گفتگو با  مهر با اشاره به اینکه جشنواره فیلم عمار همزمان با مناسبت های مختلف فیلم‌هایی را برای اکران آماده می‌کند، گفت: امسال هم همزمان با ۱۳ آبان ۵۰۰ نفر از سراسر کشور برای اکران فیلم درخواست داده اند که از این میان ۱۳۰ اکران‌کننده از دانشگاه‌ها، مساجد، پایگاه ها و مناطق مختلف شهر تهران هستند.  وی ادامه داد: بخشی از فعالیت های جشنواره عمار کارهای مناسبتی است. پیش از این ما در هفته دفاع مقدس اکران مردمی فیلم عمار را با نام “خیبر” داشتیم و حالا به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی (۱۳ آبان) تعدادی از فیلم های جشنواره عمار با محوریت جنایات و توطئه های آمریکا علیه ملت ایران آماده شده است. اکران ۱۳ آبان به یاد شهید نادرمهدوی (شهید مبارزه با آمریکا که در عرشه ناو آمریکایی به شهادت رسید) به نام این شهید گرانقدر نامگذاری کرده است و جشنواره فیلم عمار به اکران کننده ها بسته فرهنگی شهید نادر مهدوی را ارائه داد تا این فیلم‌ها در ۱۳ آبان اکران شود.

logo

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه عمار از اضافه شدن بخش ویژه‌ای به این جشنواره خبر داد و گفت: ما امسال بخش ویژه‌ای با عنوان اقتصاد مقاومتی به جشنواره اضافه کردیم و در این روزها ضرورت اضافه شدن بخش دیگری با عنوان “مرگ بر آمریکا” نیز پیدا شده است.

بامروت نژاد در پایان با اشاره به فیلم هایی که تاکنون به دبیرخانه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار رسیده است، گفت: تا الان ۲۳۰ فیلم تنها در حوزه داستانی، مستند و … به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار رسیده است و در حوزه اقلام تبلیغی آثار دریافتی در حال جمع آوری و دسته بندی هستند. همچنین ۴۰ فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار رسیده و در کل استقبال بسیارخوبی از چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار شده است.

جشنواره فیلم “عمار” در بخش های مختلف از جمله فیلم داستانی (کوتاه و بلند)، مستند (کوتاه و بلند)، پویانمایی، نماهنگ، فیلمنامه، برنامه تلویزیونی، مقاله و نقدهای سینمایی برگزار می‌شود.

چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت  ۹ دی در دی ماه ۹۲ در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

مهر


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.