اطلاعات جامع گردشگری و تور با لست تورز

اطلاعات جامع گردشگری و تور با لست تورز

شاید دانستن تور لحظه آخری برای بسیاری از علاقمندان به گردشگری و توریست ها جذاب باشد زیرا که با صرف هزینه کمتر خواهند توانست به کشور مورد علاقه خود سفر کنند. لست تورز به عنوان برندی در تورهای لحظه آخری و اخرین تورها خاطره انگیزترین سفر را برای گردشگران و توریست ها بیان می دارد.

امکانات سایت لست تورز lasttours.net

منوهای مختلفی که هر یک متناسب با نیاز گردشگران در سایت لست تورز تعبیه شده است به منظور معرفی توهای مسافرتی داخلی و خارجی منظور گردیده است. در بخش آخرین تورها می توان لیستی از آخرین تورها در فرمت تور ترکیه ، تور تایلند ، تور آنتالیا و غیره را مشاهده نمود که هر یک با درج قیمت و تعرفه تورها همراه شده است. بخش درج تورد ر سایت لست تورز به آزانس های هواپیمایی این امکان را می دهد که تورهای خود را برای نمایش در سایت لست تورز وارد نمایند و پس از عضویت در سایت لست تورز اطلاعات مربوط به تورهای خود را درج نمایند که با تعرفه قیمتی همراه خواهد بود. بنرهای تبلیغاتی برای بسیاری از آزانس های گردشگری فرصت مناسبی برای تبلیغ و جذب مسافر خواهد بود که در سایت لست تورز این امر لحاظ گردیده است.

جاذبه های گردشگری در لست تورز

 شاید برای بسیاری از گردشگران دانستن اطلاعاتی از زیباترین هتل ها، مهیج ترین مکان ها ، دیدنی ترین مکان های دنیا و غیره مطلوب باشد. سایت لست تورز در بخش جاذبه های گردشگری خود دایرکتوری از این اطلاعات فراهم آورده است که برای توریست ها و علاقمندان به سفر مهیج می باشد. عضویت در تورهای لحظه آخری امکان بسیار مهیجی است که در کنار زیبایی امر سفر، هزینه تور را نیز مورد هدف قرار می دهد. افراد پس از عضویت در تور لحظه آخری می توانند به واس ایمیل و پیامک از آخرین تورها  مطلع شوند و برای بسیاری از توریست ها و گردشگران امکان بسیار مطلوبی ست که در سایت لست تورز فراهم آمده است.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. تبدیل عکس به تابلو فرش:

    سلام
    سایت بسیار جالبی دارین به کارتون ادامه بدین
    ممنون از مطالب مفیدتون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.