اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ۱۳ متهم جاسوسی برای موساد

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ متن این اطلاعیه به این شرح است:
 

به استحضار ملت شریف می رساند با الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه الله و در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان، یک شبکه جاسوسی و ترور وابسته به رژیم اشغالگر فلسطین (موساد) و تعدادی از هسته های عملیاتی این شبکه متلاشی شد.
 

سلسله عملیاتی که در داخل و خارج از کشور انجام شد به بازداشت عوامل جاسوسی و تروریستی موساد و جنایات پیشه و مزدوران آنها منجر گردید که آماده انجام عملیات جاسوسی و تروریستی در کشور بودند.
 

از بازداشت شدگان مقادیر زیادی بمب های آماده انفجار، انواع مسلسل و تجهیزات نظامی و مخابراتی دیگر کشف و ضبط شد.
 

خون پاک دانشمندان هسته ای کشور انگیزه ای در مجاهدان کشورمان ایجاد کرد که بر ستادهای منطقه ای رژیم اشغالگر قدس که از طریق جمعی از برجسته ترین عوامل موساد و غرب هدایت می شد، ضربات سنگینی وارد شد که در نتیجه برخی از تروریست ها در مواجهه با هوشیاری سربازان امام زمان، به ترفندهای رژیم اشغالگر قدس اعتراف کردند.
 

انتخاب چنین رویکردی توسط رژیم منفور صهیونیستی بیانگر عمق دشمنی با ملت شریف ایران اسلامی است، لذا سربازان گمنام امام زمان، ضمن تجدید عهد با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای عرصه علم و فناوری کشور، از ملت بزرگ ایران استدعا دارد که در دعاهای خود عزت و سربلندی میهن اسلامی، سلامتی مقام عظمای ولایت و فرزندان مجاهد و گمنام خود را از خداوند متعال خواستار شوند.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.