اطلاعیه باشگاه استقلال درباره ادعای ضرب و شتم غلامی و یزدانی

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای به ادعای ضرب و شتم دو بازیکن این تیم در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از باشگاه استقلال، هیات مدیره باشگاه استقلال درباره خبر ضرب و شتم عارف غلامی و سیاوش یزدانی توسط ماموران نیروی انتظامی اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

خدمت هواداران عزیز سلام عرض می‌کنیم

ضمن تبریک بمناسبت بازی مقتدرانه تیم محبوب استقلال و حمایت های بی دریغتان. هر چند که میتوانستیم با نتیجه عالی برنده این مسابقه باشیم، ولی به تیم محبوبمون بابت این بازی خوب افتخار میکنیم.

لازم است در خصوص اتفاق پیش آمده برای دو تن از بازیکنان عزیزمان در ورزشگاه آزادی باطلاع شریفتان برسانیم از لحظه باخبر شدن از موضوع از طریق مراجع زیربط از جمله مسؤلین محترم ناجا پیگیر موضوع شده ایم و خوشبختانه مسول محترم پرونده با فوریت در رختکن حاضر و در ادامه ودر حال بررسی و جمع اوری مدارک و شواهد هستند که ان‌شاءالله احقاق حق شود. به محض مشخص شدن نتیجه بررسی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمن تشکر از پرسنل محترم و زحمتکش نیروی انتظامی در برقراری نظم، امیدواریم در آینده شاهد چنین  اتفاق ناگواری نباشیم.

لذا از هواداران عزیز خواهشمندیم با سعه صدر و صبوری اجازه فرمایند موضوع از مسیرهای قانونی پیگیری شود و از دامن زدن به این موضوع در فضای مجازی خودداری شود تا خدای ناکرده باعث دلسرد شدن عزیزان و خدمتگزاران در نیروی انتظامی و یا ایجاد حاشیه برای دو بازیکن عزیزمان جلوگیری شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.