اطلاعیه ستاد مرکزی آزمون استخدامی شهرداریها درخصوص زمان ونحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله سوم و آزمون مجدد

اطلاعیه ستاد مرکزی آزمون استخدامی شهرداریها درخصوص زمان ونحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله سوم و آزمون مجدد

ستاد مرکزی آزمون استخدامی شهرداری های کشور با صدور اطلاعیه ای زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی مرحله سوم شهرداری های کشور در هشت استان و آزمون مجدد مرحله دوم برخی رشته های شغلی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،متن این اطلاعیه به این شرح است:

“آزمون استخدامی شهرداری های استانهای آذربایجان غربی، سمنان، قم، کردستان، کرمان، گلستان، مرکزی، البرز (آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج) روز جمعه ۲۸/۷/۹۱ در دو نوبت صبح (ساعت ۸:۰۰) و عصر (ساعت ۱۴:۳۰) برگزار خواهد گردید.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، اطلاعیه های مربوط به محل و نشانی باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان، مواد امتحانی آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون داوطلبان و همچنین سامانه دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه داوطلبان که در ذیل آن آدرس حوزه های برگزاری آزمون درج شده است، از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۴/۷/۹۱ در سایت اینترنتی سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و قابل دسترسی و پرینت می‌باشد.

لذا کلیه داوطلبان آزمون استخدامی در استانهای فوق الذکر و همچنین داوطلبینی که می بایست در آزمون مجدد برخی رشته های شغلی در شش استان قزوین، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان، زنجان و همدان شرکت نمایند می تواند از زمان ذکر شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و در صورت وجود نقص احتمالی به باجه های رفع نقصی که آدرس آنها  در همان سایت اطلاع رسانی می گردد، مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است صرفاً کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مجدد فاقد عکس بوده و داوطلبان می‌بایست در روز آزمون یک قطعه عکس ۴*۳  جهت الصاق بر روی کارت ورود به جلسه و همچنین کارت ملی خود را به همراه داشته باشند ونیازی به مراجعه به باجه های رفع نقص ندارند.

ضمناً نشانی باجه های رفع نقص احتمالی از طریق سایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.”

برای آگاهی از اطلاعیه سازمان سنجش به این لینک مراجعه نمائید.

طبقه بندی: اخبار استخدامی   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آزمون استخدامی شهرداریها, آگهی استخدام, آگهی جذب نیرو, اخبار استخدامی, استخدام, اطلاعیه ستاد مرکزی آزمون استخدامی شهرداریها, کاریابی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز » اخبار استخدامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.