اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور+ نوری: نتیجه انتخابات در هیچ حوزه‌ای هنوز معلوم نیست

متن کامل اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور بدین شرح است :

بسمه تعالی

اطلاعیه شماره ۲۰

با سپاس بی کران به درگاه احدیت و با تشکر از حضور هوشیارانه مردم بصیر و موقع شناس ایران اسلامی که با شرکت در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری را رقم زدند و تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران امر خطیر این مرحله از انتخابات، با توجه به گزارشات واصله از استانها و پایان زمان اخذ رأی در تمامی حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات، لازم است اعضای شعب اخذ رأی مراجعه کنندگان حاضر در محل اخذ رأی را به داخل شعبه هدایت نمـوده و تا آخرین نفر اقدام به رأی گیری نمایند و پس از اینـکه مطمئن شدند تمامی افراد مراجعه کننده رأی خود را به صندوق انداختند، نسبت به بازگشایی صندوقهای اخذ رأی اقدام نموده و شمارش آراء را آغاز نمایند.

ستاد انتخابات کشور 

 

نتیجه انتخابات در هیچ حوزه‌ای هنوز معلوم نیست

فارس نوشت: جانشین رئیس ستاد انتخابات کل کشور گفت که نتیجه انتخابات در هیچ حوزه‌ای هنوز معلوم نیست.

 

حسنعلی نوری جانشین رئیس ستاد انتخابات کل کشور اظهار داشت‌: تاکنون نتیجه انتخابات در هیچ یک از حوزه انتخابیه اعلام نشده است.

 

وی افزود: بعد از اینکه نتایج آرا در حوزه‌های انتخابیه تجمیع شد، به وزارت کشور ارسال می‌شود و وزارت کشور نیز به تدریج اطلاع رسانی را آغاز می‌کند.

 

به گزارش فارس، رئیس ستاد انتخابات کشور هم پیش از این اعلام کرده بود که نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه را از ۸ صبح فردا به تدریج اعلام خواهد شد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.