اطلاعی از جلسات کارگروه‌های روحانی ندارم؛ قضاوت دربارهٔ کابینه زود است

پزشکیان:

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
وزیر بهداشت دولت اصلاحات تاکید کرد: اگر اشخاص با تجربه، امتحان داده و کارشناس از سوی رئیس جمهور منتخب به مجلس معرفی شود، فکر نمی‌کنم که مجلس مشکلی برای رای اعتماد به وزرا داشته باشد.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه هیچ اطلاعی از جلسات کارگروه‌های رئیس جمهور منتخب برای انتخاب کابینه ندارم، گفت: اگر اشخاص با تجربه و با مهارت و دارای علم مرتبط با وزارتخانه مربوطه بر سر کار بیایند، بهتر از اشخاصی است که هیچ تجربه‌ای ندارند. البته ممکن است فردی تجربه داشته باشد، ولی علم آن کار را نداشته باشد و یا فردی تجربه و علم داشته باشد و کارنامه موفقی نداشته باشد.

مهمترین اظهارات پزشکیان به نقل از تسنیم در زیر آمده است:

  • حضور تعدادی از اصلاح‌طلبان در کابینه رئیس جمهور منتخب ؛ قضاوت دربارهٔ کابینه دولت یازدهم زود است و باید مدتی منتظر بمانیم.
  • اگر اشخاص با تجربه، امتحان داده و کارشناس از سوی رئیس جمهور منتخب به مجلس معرفی شود، فکر نمی‌کنم که مجلس مشکلی برای رای اعتماد به وزرا داشته باشد، اما اگر در غیر این صورت اشخاصی معرفی شوند، ممکن است که با چالش مواجه شوند.
  • شاخص‌های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در دولت یازدهم ؛ حسینعلی شهریاری رئیس‌کمیسیون بهداشت و درمان ظاهرا دیداری با مشاوران رئیس جمهور منتخب داشته و شاخص‌هایی را به آنها اعلام کرده است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.