اطلاع‌رسانی‌زمان‌رسیدن‌اتوبوس‌ازطریق‌پیامک

براین اساس، فرد در ایستگاه اتوبوس و حتی پیش از ترک منزل، شماره خط اتوبوس و همچنین ایستگاهی که منتظر اتوبوس است را پیامک می کند.سپس یک پیغام صوتی اطلاعاتی را در مورد فاصله، طول زمان انتظار تا رسیدن اتوبوس و تعداد ایستگاه هایی که اتوبوس باید در انها توقف کند، به تلفن هوشمند می رسد.

مهر : اکنون تمام ناوگان اتوبوس های عمومی شهر سائو کارلوس در ایالت سائوپائولو به این سامانه تجهیز شده اند.

بر اساس این طرح، مسافران یک پیام کوتاه ارسال و سپس لینکی را دریافت می کنند؛ از این طریق سامانه بر روی تلفن هوشمند فرد نصب می شود.

براین اساس، فرد در ایستگاه اتوبوس و حتی پیش از ترک منزل، شماره خط اتوبوس و همچنین ایستگاهی که منتظر اتوبوس است را پیامک می کند.

سپس یک پیغام صوتی اطلاعاتی را در مورد فاصله، طول زمان انتظار تا رسیدن اتوبوس و تعداد ایستگاه هایی که اتوبوس باید در انها توقف کند، به تلفن هوشمند می رسد.

در داخل اتوبوس نیز، فرد شماره ایستگاهی را که می خواهد پیاده شود، وارد می کند و نرم افزار نیز در مورد مسافت و زمان باقیمانده تا مقصد را به کاربر می دهد.

در این شهر ۴۰ ایستگاه اتوبوس به شبکه ای از نشانه های بریل مجهز شده اند. این ایستگاه ها عمدتا در نزدیکی مدارس، بیمارستانها و مراکز خرید هستند.

مقامات این شهر قصد دارند این شبکه را به گونه ای توسعه دهند که هر مسافری بتواند از این سیستم هشدار بهره مند شده و زمان انتظار در ایستگاه های اتوبوس کاهش یابد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.