اطلاع از وضعیت راه ها با این شماره‌ها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 اطلاع از وضعیت راه ها با این شماره‌ها

اطلاع از وضعیت راه ها با این شماره‌ها

تمامی هموطنان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های گویا، نمابر و ارسال پیامک که در ذیل به اطلاع می‌رسد،‌ از آخرین وضعیت راه‌های کشور، وضعیت آب‌ و هوا، وضعیت انسداد راه‌ها، کوتاه‌ترین مسیر با تعیین مبداء و مقصد و تعیین نقشه راه‌های کشور مطلع شوند.

به گزارش ممتازنیوز، تلفن گویای ۱۴۱ به منظور اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های کشور از طریق گویا و یا شماره تلفن ‏۸۸۹۲۵۲۵۲ به صورت نمابر قابل دسترسی است تا از این طریق بتوان اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کرد. همچنین سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ جهت ارسال پیامک‌ها به مردم برای انتخاب کوتاه‌ترین مسیر برای سفر و اطلاع از وضعیت راه‌های کشور قابل استفاده است.
هموطنان باید با ارسال کد شهر مبدا و کد شهر مقصد (بصورت کد مبدا – فاصله – کد مقصد، مثال (۰۲۱ ۰۲۶)، از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات مربوط به فاصله مبدا تا مقصد شامل کیلومتر و شهرهای بین مسیر را مطلع شوند.
همچنین با ارسال عدد ۱۴۱ از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ متقاضیان می‌توانند از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند و نیز سایت www.iran141.ir با امکانات اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، محدودیت‌های تردد، کارگاه‌های جاده‌ای، وضعیت انسدادها، رخدادهای جاده‌ای و آب و هوا، انتخاب کوتاه‌ترین مسیر با تعیین مبدا و مقصد و نمایش شهرهای بین مسیر بر روی نقشه با امکانات موجود در مسیر شامل پمپ‌بنزین، تعمیرگاه، رستوران و نقشه راه‌های کشور با نمایش سرعت و روانی ترافیک پیش‌بینی شده است.
به گزارش فارس، علاوه بر موارد مورد ذکر سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ با دریافت انتقادات و پیشنهادات، مردم از طریق پیامک در حوزه فعالیت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پاسخگوی نیازهای کاربران راه‌های کشور پاسخگو است. بنابراین هموطنان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص وضعیت راه‌های کشور با شماره پیامک ۲۰۰۰۱۴۱ به اطلاع برسانند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.