اظهارات اخیر نتانیاهو او را میان سران کشورهای مختلف مورد تمسخر قرار داده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: حرکت اخیر نتانیاهو او را میان سران کشورهای مختلف مورد تمسخر قرار داده چرا که رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها عضو ان پی تی نبوده بلکه به دلیل برخورداری از ۲۰۰ کلاهک هسته ای امنیت منطقه و جهان را به مخاطره می اندازد.

حسن هانی زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، گفت: اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل نشانگر این است که این رژیم جعلی به هر شیوه ای برای انزوای کشورمان متوسل می شود و حتی حاضر به مورد تمسخر قرار دادن خود در عرصه بین الملل است.

وی افزود: حرکت اخیر نتانیاهو وی را میان سران کشورهای مختلف مورد تمسخر قرار داده چرا که رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها عضو ان پی تی نبوده بلکه  به دلیل برخورداری از ۲۰۰ کلاهک هسته ای امنیت منطقه و جهان را به مخاطره می اندازد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: اوباما برای پیروزی در انتخابات پیش رو نیازمند لابی صهیونیست بوده به همین دلیل  تلاش می کند که با همسویی و حمایت از سیاست های رژیم غاصب صهیونیستی لابی صهیونیستی را با خود همراه کند.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.