اظهارات عباسی در جمع مدیران عامل باشگاه‌ها

۰۲خردادماه،

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد عباسی در این نشست با تاکید بر نگرانی خود از افزایش دستمزد بازیکنان، بر نظام‌مندی و رعایت قوانین و آیین‌نامه‌های موجود در خصوص جذب بازیکنان تاکید کرد.

عباسی گفت: لزوما نمی‌توان رابطه مستقیمی در جذب بازیکنان گرانقیمت، هزینه‌کرد بالا و موفقیت یک تیم برقرار کرد و باید باشگاه‌های ما به سمت نظام‌مند شدن و حرکت بر مدار قانونی با تکیه بر دستورات و آیین‌نامه‌های مصوب حرکت کنند.

وی گفت: فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاه‌ها در خصوص تمدید قراردادها باید ضمن پایبندی به اجرای آیین‌نامه‌های مصوب و قانونی، در زمینه نقل و انتقال بازیکنان و هزینه کردها توجه ویژه کرده و به سمت نظام بودجه‌بندی و هزینه کردهای قانونی حرکت کنند.

عباسی افزود: فدراسیون فوتبال به ویژه سازمان لیگ باید در جهت رفع برخی ابهامات نزد افکار عمومی اقدام کند و به خصوص در بحث بودجه، تکلیف و وظیفه باشگاه‌ها را در زمینه بودجه‌بندی و رعایت آیین‌نامه‌های مرتبط روشن کند.

پیش از سخنان وزیر ورزش وجوانان، مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاها پیرامون موضوعاتی چون بودجه بندی فعالیت باشگاه‌ها، تعیین رویه مشخص در نقل و انتقال بازیکنان توسط کارگزاران، مالیات قراردادها، حق پخش تلویزیونی و زمینه‌های درآمدسازی باشگاه‌ها، نقطه نظرات خود را طرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.