اظهارات قهرمانی دربارهٔ علی دایی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

محسن قهرمانی

 

خانه ورزش: محسن قهرمانی در واکنش به اظهارات علی دایی پس از بازی با سپاهان گفت:« اتهام های دایی را به طور جدی پیگیری می کنم. او باید حرف هایش را ثابت کند. دایی در حدی نیست که من جوابش را بدهم و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.»

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفته بود: وقتی داوری بازی را در دقیقه ۲ ده نفره می‌کند، چیز خاصی نمی‌توان گفت. از دیشب می‌دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می‌گوییم و بقیه می‌گویند باز هم پاسخ می‌دهند که این اشتباه سهوی بوده است.

وی افزود: همه کارشناسان داوری گفته‌اند که پنالتی نبوده است و باید در ابتدا خطای شجاع خلیل‌زاده را می‌گرفت. دیگر چه باید بگویم. می‌خواهید علی دایی را محروم کنید، بکنید. هر کاری می‌خواهید بکنید اما خدا شاهد است که ما می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را هم کرد. مگر می‌شود یک تیم ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره آن هم مقابل سپاهان بازی کند. باز هم به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. بازیکنان من نیمه دوم عالی جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

خبرنو

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.