اظهارنظرهای اخیر درباره ارتباط با آمریکا موضع نظام و مردم نیست/مردم علاقه‌ای به ارتباط با آمریکا ندارند

کریمی‌ اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم علاقه‌ای به برقراری ارتباط با آمریکا ندارند و اظهارنظرهای اخیر درباره ارتباط با آمریکا موضع نظام نیست.

احمد کریمی‌ اصفهانی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره برخی اظهارنظرها پیرامون ارتباط با آمریکا گفت: اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل با پررویی تمام سخنرانی کرد و آمریکا بخاطر دست‌ یافتن به مقاصد شوم، آرامش سایر ملت‌ها را بر هم می‌زند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: آمریکا با حرکتی سازمان‌یافته با ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام توهین کرد.

کریمی‌اصفهانی با بیان اینکه آمریکا حاضر به پذیرش حق نیست، افزود: جای تاسف دارد که چرا احمدی‌نژاد با وجود اینکه نطق اوباما را شنید، چنین مسائلی را بیان کرد.

وی تصریح کرد: احمدی‌نژاد باید بداند که سیاست‌های کلی نظام که ارتباط با آمریکا هم یکی از موارد آن است، در اختیار مقام معظم رهبری قرار دارد.

کریمی‌اصفهانی تاکید کرد: مردم نسبت به این موضع‌گیری احمدی‌نژاد اعتراض دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان ادامه داد: امروز آمریکا در حالت ضعف و انزوا قرار  دارد و در گذشته ملتمسانه از ملت ایران درخواست می‌کرد تا با آنان ارتباط داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب که چنین اظهارنظرهایی موضع نظان و مردم نیست، گفت: مردم علاقه‌ای به برقراری ارتباط با آمریکا ندارند و آمریکا هم قصد مذاکره با ملت ما را ندارد بلکه آنان پای میز مذاکره هم به دنبال تحمیل کردن خواسته‌های خود به مردم ایران است.

کریمی‌ اصفهانی خاطر‌نشان کرد: آمریکا خوی درندگی گذشته خود را همچنان نسبت به جمهوری اسلامی دارد و تا زمانی که این خوی کنار گذاشته نشود، چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.