اظهارنظر بازیکنان سایپا پس از باخت مقابل پرسپولیس

۱۰م اسفند ،

بازیکنان سایپا معتقدند تیمشان در نیمه‌ی دوم عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشت اما سه گلی که در نیمه‌ی اول دریافت کردند کار را برایشان دشوار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ابراهیم شکوری، مدافع سایپا پس از شکست ۴ بر ۱ تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما در نیمه‌ی اول واقعا بد بودیم اما در نیمه‌ی دوم بازی را در دست گرفتیم. با این حال سه گلی را که دریافت کردیم کارمان را سخت کرد و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. ما در نیمه‌ی اول واقعا بد بودیم و در کل یکی از بدترین بازی‌های سایپا را ملاحظه کردید.

شکوری که سابقه‌ی بازی در پرسپولیس را دارد دربارهٔ‌ی مشکل مالیاتی‌اش به خاطر بدقولی پرسپولیس، بیان کرد: مالیاتم را دیر پرداخت کردم و اداره مالیات هم مرا جریمه کرد. به باشگاه و هر جایی که فکرش را کنید مراجعه کردم اما کسی حرفم را قبول نکرد. باشگاه پرسپولیس هم امروز و فردا می‌کند و می‌گوید پولت را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، کاظم برجلو دیگر مدافع سایپا نیز که در بازی با پرسپولیس یک پنالتی به حریف داد، دربارهٔ‌ی آن صحنه توضیح داد: توپ زیر پهلوی من مانده بود و زمانی نداشتم که بخواهم آن را دور کنم. حتی نمی‌توانستم دستم را بلند کنم تا خطا نشود. به مظفری‌زاده هم گفتم که زمانم کم بود تکل بزنم.

وی دربارهٔ‌ی شکست ۴ بر ۱ برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما برای کسب ۳ امتیاز بازی آمده بودیم و اصلاً فکر نمی‌کردیم با این اختلاف شکست بخوریم اما وقتی در دقیقه ۱۰، اولین گل را دریافت کردیم تمرکز تیم به هم ریخت. همچنین تا خواستیم به خودمان بیاییم گل دوم را خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید. البته ما در نیمه‌ی دوم بهتر از پرسپولیس بازی کردیم ولی دیگر فایده‌ای نداشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.