اظهارنظر ملی‌پوشان پس ازپیروزی تیم ملی

به گزارش ایسنا، در پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی تعداد دیگری از بازیکنان تیم ملی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

محمد نوری:

خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم و این پیروزی را به ملت ایران تقدیم می‌کنم. همه دست به دست هم دادند و توانستیم کره را شکست دهیم.

محمدرضا خلعتبری:

بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و به نظر من با عملکرد خوبی که امروز تیم ملی داشت لیاقت این پیروزی را داشتیم.

آندرانیک تیموریان:

در این دو هفته که در اردوی تیم ملی بودیم با کی‌روش تمرین‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم تا برای رویارویی با کره جنوبی آماده شویم. متاسفانه ما در حالی که بازی قابل قبولی را برابر لبنان ارائه دادیم، در آن دیدار شکست خوردیم و خوشحالم که امروز توانستم پیروز شویم.

سید جلال حسینی:

مردم بسیار لطف کردند و تا انتهای بازی ما را تشویق کردند و واقعا از حمایت آن‌ها ممنونم. امروز جزو برنامه تاکتیکی ما بود که در دقایقی بازی را کنترل کنیم و در زمانی‌هایی هم به دنبال حمله باشیم.

شرایط ما برابر ازبکستان حساس است. این تیم از خوب‌های آسیاست و امیدوارم مردم باز هم حمایت کنند تا با همت بازیکنان این بازی که بسیار مشکل هم خواهد بود پشت سر بگذاریم.

خسرو حیدری:

بازی مشکلی بود. کره تیمی قوی است و آن‌ها بسته بازی نمی‌کنند. خدا را شکر که توانستیم امروز پیروز و با کره هم‌امتیاز شویم. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی هم پیروز شویم.

مردم و رسانه‌ها بعد از بازی با لبنان به کمک ما آمدند و روحیه زیادی دادند. حتی رییس جمهور و رییس مجلس هم به تمرین‌های ما آمدند و کمک کردند تا روحیه بگیریم.

رضا قوچان نژاد:

خیلی خوشحالم که اولین بازی ملی‌ام را برابر ۱۰۰ هزار تماشاگر و آن هم در این بازی حساس انجام دادم. واقعا افتخار می‌کنم که برای ایران به میدان رفتم و خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. با این پیروزی شرایط‌مان در جدول بهتر شده است.

از بازی‌ام خیلی راضی نیستم، تنها زمانی که بتوانم گلزنی کنم از بازی خودم رضایت کامل دارم. اما مهم این است که توانستیم این پیروزی شیرین را کسب کنیم و این مردمی که با هیجان تشویق می‌کردند را خوشحال کنیم.

بازی بعدی بسیار اهمیت دارد و باید ازبکستان را با حمایت مردم شکست دهیم. امیدوارم در آن بازی هم روند خوبی که داریم را ادامه دهیم و در نهایت به جام جهانی صعود کنیم. من به هم‌وطنانم برای این برد تبریک می‌گویم خیلی وقت بود که منتظر بودم برای تیم ملی ایران بازی کنم و خوشبختانه این اتفاق در چنین دیداری افتاد.

مسعود شجاعی:

نمی‌توانم بگویم که داور اشتباه کرده است اما اخراج من دور از انتظار بود، من دو خطا کردم و دو کارت گرفتم. به خاطر اخراجم از مردم عذرخواهی می‌کنم ولی خدا را شکر که سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

با این پیروزی اعتماد به نفسمان بیشتر می‌شود و با روحیه بهتری در ادامه راه به مصاف حریفان خواهیم رفت. باید برای دیدار برابر ازبکستان آماده شویم تا در تهران این حریف را نیز شکست بدهیم.

ما کاری به دیگر تیم‌ها نداریم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم من امیدوارم که در بازی آینده باز هم از حمایت رسانه‌ها و مردم برخوردار باشیم تا ازبکستان را شکست دهیم. من مطمئن هستم که با ۱۳ امتیاز به جام جهانی صعود می‌کنیم اما اگر خدا بخواهد برای سرگروهی می‌جنگیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.